چوگان المپیکی شد؛ برنامه ورزش ایران چیست؟ اسب کاسپین ایرانی چهار نعل در راه یونسکو پیام نخستین سفر رئیس‌جمهور از نیویورک؛ طرحی نو دراندازیم/سوغاتی تاریخی پزشکیان برای مردم کشف نشانه‌های جدید از وجود حیات در مریخ
به دلیل به نصاب نرسیدن اعضا و نامزدها؛

۲۴ خرداد انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان برگزار می شود

نخستین انتخابات الکترونیک خانه‌های مطبوعات، روز چهارشنبه، ۱۰ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۶ در ۲۱ استان کشور برگزار می‌شود.

بازخبر / ستاد مرکزی برگزاری انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات اعلام کرد: تا پایان مهلت مقرر (ساعت ۱۴ روز دوشنبه) تعداد ۶۴۰ نفر از استان‌های سراسر کشور با ورود به سامانه khanehmatbooat.ir به عنوان نامزد انتخابات اقدام کرده‌اند که از این تعداد ۴۸۸ نفر برای عضویت در هیات مدیره و ۱۵۲۲ نفر برای بازرسی نامزد شده‌اند.

ستاد مرکزی برگزاری نخستین انتخابات الکترونیک خانه‌های مطبوعات، همچنین اعلام کرد، نامزدهای معترض به عدم تایید نامزدی خود تا ساعت ۱۰ صبح سه شنبه، ۹ خرداد ماه می‌توانند اعتراض خود را برای بررسی مجدد به شماره نمابر ۸۸۷۴۷۷۴۵ ارسال و از شماره‌های ۸۴۰۹۵۱۴۶ و ۸۴۰۹۵۱۴۵ پیگیری کنند.

بنابراین گزارش، تاکنون عضویت ۲۵۶۲ نفر برای شرکت در انتخابات تایید شده است.

شایان ذکر است انتخابات در استان‌های «خوزستان، همدان، هرمزگان و زنجان به دلیل به نصاب نرسیدن اعضا و نامزدها»، در مرحله دوم و در تاریخ ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود. همچنین انتخابات الکترونیکی در شش استان «تهران، اصفهان، کرمانشاه، کیکیلویه و بویر احمد، گلستان و گیلان» به دلیل اینکه انتخابات آنها به تازگی برگزار شده، برگزار نمی‌شود.

اسامی واجدان شرایط رأی‌دهی و نامزدها به صورت برخط روی سایت خانه مطبوعات قابل مشاهده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *