ارسال حدود ۵۰ پرونده دارای احکام انضباطی دانشجویان به وزارت علوم/ ۵ نفر آنها حکم اخراج داشتند منتظر ارتقای کیفیت اینترنت باشید سهم ۱۰ درصدی مزاحم‌ها از تماس با اورژانس/شناسایی ۱۰۰۰ مزاحم همیشگی سامانه ۱۱۵ چرم مشهد بهترین برند چرم ایران
همزمان با سفر به انگلیس؛

نتانیاهو خواستار تشکیل جبهه واحد علیه ایران شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ایران تغییر را درک کرده و در حال آزمودن آستانه تحمل است. مهم این است که اسرائیل، ایالات متحده و بریتانیا جبهه متحدی برای مقابله با تجاوزگری ایران شکل می‌دهند.

بازخبر / بنیامین نتانیاهو، نخست وزیررژیم صهیونیستی گفت که بر تشکیل یک جبهۀ واحد علیه آنچه «رفتار تهاجمی» دولت ایران خواند، پای خواهد فشرد.

به گزارش صدای امریکا، بنیامین نتانیاهو، پیش از سفر به لندن برای دیدار با ترزا می، نخست وزیر و بوریس جانسون وزیر خارجه بریتانیا گفت: «مایلم بار دیگر بر لزوم تشکیل یک جبهۀ مشترک علیه رفتارهای تهاجمی ایران، که به تازگی دوباره شروع کرده، تأکید کنم. این مسئله باید مرتب پیگیری شود، بخصوص زمانی که ایران نسبت به ملاحظات بین‌المللی با بی‌اعتنایی برخورد می‌کند.»

او اضافه کرد که به باور اسرائیل دولت ایران در انبارهای خود هزاران موشک بالیستیک با برد کوتاه و متوسط دارد که می توانند در خاک اسرائیل و سایر متحدان آمریکا در منطقه فرود آیند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *