ارسال حدود ۵۰ پرونده دارای احکام انضباطی دانشجویان به وزارت علوم/ ۵ نفر آنها حکم اخراج داشتند منتظر ارتقای کیفیت اینترنت باشید سهم ۱۰ درصدی مزاحم‌ها از تماس با اورژانس/شناسایی ۱۰۰۰ مزاحم همیشگی سامانه ۱۱۵ چرم مشهد بهترین برند چرم ایران
روزنامه آمریکایی تحلیل کرد؛

تنها راه توقف ایران، حمله ترامپ به ایران است

رئیس جمهور ترامپ قول داده است که اقدامات جدی را در قبال آزمایشات موشکی ایران انجام دهد. اکنون بعد از آزمایش موشکی ایران، ترامپ به ایران در این زمینه هشدار داده است.

بازخبر / روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی با عنوان” در صورتی که اقدامی نکنید، ایران همچنان به آزمایشات موشکی خود ادامه میدهد” نوشت: رئیس جمهور ترامپ قول داده است که اقدامات جدی را در قبال آزمایشات موشکی ایران انجام دهد. اکنون بعد از آزمایش موشکی ایران، ترامپ به ایران در این زمینه هشدار داده است.

این روزنامه آمریکایی نوشت: کاخ سفید درصدد است تا برنامه های تحریمی بیشتری را نیز علیه ایران اعمال کند. سال گذشته نیز اوباما تحریم هایی را علیه ایران اعمال کرد و اکنون نیز همین سناریو برای اقای ترامپ تکرار شده است. در نهایت باید گفت تحریم های اقای اوباما علیه ایران کار ساز نشد و این روند تنها موجب شد تا ایران قدرتمندتر شود و سیاست های خود را در منطقه ادامه دهد.

واشنگتن تایمز: سیاست های اوباما موجب شد تا ایران به برنامه های ایذایی خود علیه نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس ادامه دهد و ایران هر چند وقت، آزمایشات موشکی را انجام دهد.

اگر آقای ترامپ هم بخواهد سیاست های اوباما را در قبال ایران ادامه دهد، باید گفت این سیاست کار ساز نبوده و آمریکا نیازمند است تا اقدامات جدی تری را در قبال ایران اتخاذ کند. سیاست های گذشته در قبال ایران آنقدر ضعیف بوده است که سردار سلیمانی به راحتی در سوریه حضور می یافت.

این روزنامه افزود: با اقتصاد قدرتمندی که آمریکا دارد می تواند فشار را به ایران افزیش دهد و تحلیل گران و مشاوران سیاسی بر این باورند که ترامپ برای نتیجه گرفتن نباید از هیچ فشاری در قبال ایران کوتاهی کند.

ترامپ حتی می تواند با حمایت های بیشتر خود از مخالفان ایران در منطقه مانند امارات و عربستان و اسرائیل اقدامات جدی تری را علیه ایران ترتیب دهد. وی حتی می تواند اقدامات نظامی و جنگی را علیه ایران آماده کند تا در صورت رویارویی دوباره ایران و آمریکا در خلیج فارس، به ایران حمله نظامی کند و این می تواند موثرترین راهکار در توقف ایران باشد.

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *