آغاز آزمون سخت سرخابی‌ها در جمع نخبگان آسیا ادعای موشکی غرب علیه ایران؛ تلاش برای امتیازگیری اصلاحیه کیگالی؛ گامی برای حفاظت از لایه ازن/ ایران به جمع ۱۶۰ کشور می‌پیوندد؟ میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد
ادعای یک گروه تروریستی؛

آتش زدن تأسیسات نفتی در ایران کار ما بود

اخیرا رسانه های غربی به صورت گسترده ای به انتشار خبر تکذیب شده وقوع دو انفجار در خط لوله اهواز توسط یک گروه تجزیه طلب پرداخته اند.

بازخبر / کاربران شبکه های اجتماعی حامی سعودی در پی آتش سوزی اخیر تأسیسات نفتی در خوزستان به  فضاسازی رسانه ای پرداختند.

بنا بر این گزارش، هواداران عربستان از طریق بنگاه های تبلیغاتی وابسته به ریاض در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که یک گروه جدایی طلب گفته است که آتش زدن تأسیسات نفتی در ایران کار ما بود و بزودی فیلمی با این موضوع منتشر خواهیم کرد.

گفتنی است که اخیرا رسانه های غربی به صورت گسترده ای به انتشار خبر تکذیب شده وقوع دو انفجار در خط لوله اهواز توسط یک گروه تجزیه طلب پرداخته اند.
این در حالی است که یک منبع آگاه در وزارت نفت خبر مربوط به انفجار در خط لوله اهواز را تکذیب کرده و عنوان کرده است “این گروه قبلا نیز در حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا مدعی شده بودند که این حادثه از سوی آنان اتفاق افتاده است.”

این گزارش ابتدا توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس (AP) منتشر شد و عنوان کرد که “یک جریان تجزیه طلب در منطقه اهواز در بیانیه‌ای مدعی شده که لوله‌های نفتی در استان خوزستان را منفجر کرده است.”

تجزیه طلبان” وهابی الاحوازی” که مقر اصلیشان در انگلستان و شهر لندن است در تشکیلات رهبری کننده آن‌ها انجمن دوستی ایران و انگلیس وجود دارد. این گروه جدایی‌طلب مرکزیت فعالیت خود را در شهر لندن قرار داده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(4)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *