سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
در لیگ دسته دوم فوتبال

شهرداری بندرعباس ۶ امتیازی شد/ آلومینیوم المهدی باز هم شکست خورد

شهرداری بندرعباس و آلومینیوم المهدی در هفته دوم از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفتند و شهرداری بازی را برد اما آلومینیوم باز هم شکست خورد.

بازخبر ، تیم‌های شهرداری بندرعباس و آلومینیوم المهدی شامگاه دوشنبه در هفته دوم از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفتند.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم شهید کریمی جویبار بود.

نارنجی پوشان بندرعباسی که در بازی نخست با دو گل، تیم داماش گیلان را شکست دادند بودند در دومین باز خانگی خودشان هم به‌دنبال سه امتیاز بودند.

محمد ربیعی سرمربی نارنجی‌پوشان شهرداری برای رویارویی با سفیدپوشان شهید کریمی جویبار ترکیب مهدی خسروی، رضا مردانی، آرام عباسی، (۶۸ محسن فتحی) مهدی شکوهی، روح‌الله نعمتی، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادی‌زاده، ابوطالب قنبری، (۷۷ مهرداد نوری) مهدی ترکمان، کمیل حیدری و (۶۸ رضا قیالی) فرهاد خیرخواه را به بازی فرستاد.

ابراهیم مرادی سرمربی جویبار هم در این بازی سید امین شریفی، مجید جعفری، محمد دامادی، میلاد یزدان‌پناه، مصطفی یعغوبی، (۷۹ صابر نجفی) احمد کتال، مصطفی نوربخش، عارف اکبری، (۶۳ ایمان جعفراوغلی) مسعود فتاح و مرتضی آکتیجی (۷۲ پوریا رمضانی) را به خدمت گرفت.

شاکردان ربیعی در تیم شهرداری از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود داشتند و حملات پی‌درپی را روی دروازه مهمان خود شروع کردند.

فشار حملات نماینده هرمزگان باعث شده بود تا بازیکنان جویبار هر ده دقیقه یک بار خود را به زمین بیاندازند و سرعت بازی را بگیرند. این کار بازیکنان جویبار که واقعا حرفه‌ای هم انجام می‌دادند تا دقیقه ۴۰ بازی ادامه داشت.

در دقیقه ۴۲ بازی، شهرداری صاحب یک موقعیت گل شد و این بار امیر محمد عبادزاده با یک ضربه زیبای برگردان توپ را وارد دروازه جویبار کرد. بعد از این گل روحیه گلزنی نارنجی‌پوشان بالا گرفت و سه دقیقه بعد شهرداری صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرهاد خیرخواه با ایستادن پشت ضربه پنالتی آن را به گل تبدیل کرد تا شهرداری نیمه نخست را با دو گل به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم هنوز دو دقیقه از آن نگذشته بود که شهرداری توسط کمیل حیدری به گل سوم رسید. شهرداری تا دقیقه ۶۰ بازی، میدان‌داری کرد و اجازه نداد که حریف، خودنمایی کند اما از این دقیقه به‌واسطه اینکه خودشان را پیروز میدان می‌دانستند عقب کشیدند.

شاگردان مرادی در تیم جویبار که چیزی برای از دست دادن نداشتند از دقیقه ۶۰ بازی، حملات خود را برای رسیدن به گل، بیشتر کردند تا این که در دقیقه ۶۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را عارف اکبری به گل نخست تیمش تبدیل کرد.

در ادامه باز این تیم شهید کریمی جویبار بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت و در دقیقه ۸۵ موفق شد توسط بازیکن تعویضی خودش صابر نجفی به گل دوم دست پیدا کند.

شهرداری برای اینکه بازی برده را با نتیجه دیگری عوض نکند در ۵ دقیقه پایانی، بازی را درباره مدیریت کرد تا در دومین بازی فصل جدید به سه امتیاز باارزش دست پیدا کند و این دیدار را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان ببرد.

دیگر نماینده استان هرمزگان تیم آلومینیوم المهدی در گروه سوم رودرروی میزبان خود تیم کارای شیراز قرار گرفت.

شاگردان عباس سرخاب در این بازی هم مثل بازی نخست شکست خوردند تا از دو بازی بیرون از خانه امتیازی به دست نیاورند.

آلومینیوم در بازی مقابل کارا با گلی که مختار جمعه‌زاده به ثمر رساند یک بر صفر مغلوب شد تا دست خالی از شیراز به بندرعباس باز گردد و به امید بازی‌های آینده باشد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در سه گروه دوازده تیمی برگزار می‌شود که بعد از پایان بازی‌های این مرحله از هر گروه چهار تیم راهی مرحله دوم خواهند شد.

دوازده تیم راه‌یافته به مرحله دوم نیز در دو گروه شش تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند که در پایان تیم‌های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم گروه نیز در مسابقه پلی‌آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم سوم صعودکننده به لیگ دسته اول مشخص شود.

 

منبع : فارس

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *