سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران
معاون عمرانی استانداری هرمزگان:

تکمیل سریع‌تر پروژه‌های عمرانی سرعت توسعه هرمزگان را افزایش می‌دهد

معاون عمرانی استانداری هرمزگان گفت: دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور مصمم و جدی است و این کار را از طرق مختلف به پیش می‌برد تا توسعه هرمزگان شتاب بیشتری بگیرد.

بازخبر / از بندرعباس، مسعود دالمن عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی که از عمر ساخت آنها زمان قابل توجهی می‌گذرد به یک راهبرد در دولت یازدهم تبدیل شده تا این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر در خدمت به مردم قرار گیرند.

وی افزود: هزینه قابل توجهی در کشور صرف ساخت پروژه‌هایی شده که پیشرفت ۱۰ تا ۵۰ درصدی دارند و عملا کاربردی تا زمان تکمیل شدن‌شان ندارند و دولت مصمم شده تا از طرق مختلف قانونی نسبت به تکمیل این پروژه‌ها و واگذاری آنها به بخش خصوصی اقدام کند.

معاون عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه حجم پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور به گونه‌ای است که بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است، ادامه داد: منابع عمرانی برای انجام این حجم از پروژه‌ها در کشور کافی نیست، بدین منظور واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی با مصوبه مجلس شورای اسلامی فراهم آمده که دولت مصمم به تکمیل این پروژه‌ها با روش‌های واگذاری مختلف است.

دالمن اضافه کرد: انتظار مردم تسریع در اجرای پروژه‌ها است و دولت یازدهم موفق شده تا در زمان کوتاهی حجم قابل توجهی از پروژه‌ها را به اتمام برساند به طوری که در هفته دولت امسال در هرمزگان حدود یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید که بسیاری از آنها در حوزه عمران روستایی و مهار مشکلات و کمبودهای روستائیان استان و مناطق کمتر برخوردار بوده است.

وی جهت‌گیری اجرای پروژه‌ها را به سمت بسترسازی برای رشد تولید و ایجاد ارزش افزوده در جامعه دانست و گفت: اگر پروژه‌های عمرانی در زمان مناسبی به بهره‌برداری برسند، ارزش اجرای آنها به مراتب بیشتر از اجرای توأم با تأخیر آنها است.

معاون استاندار هرمزگان از پیگیری برای افزایش اعتبارات ملی برای توسعه استان و گرفتن سطح تخصیص بیشتر پروژه‌های عمرانی برای استان و پیگیری این موضوع در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس جمهور خبر داد و تصریح کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به هرمزگان در عرصه عمرانی دارد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *