مدعیان حقوق بشر چرا جنایات رژیم غاصب در غزه فریاد نمی‌زنند؟ «زبان اشاره ایرانی» و چالش‌های توسعه آن در حوزه فناوری فدراسیون‌ ورزشی یا آژانس مسافرتی؟ تفاوت آنفلوآنزا با سرماخوردگی / چه کسانی باید واکسن تزریق کنند؟

ضرب و شتم وحشیانه دانش آموزکرمانی توسط معلم سنگدل +عکس

سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان این بار در مدرسه شهید چمران اسد آباد شهرستان فهرج منجر به نابینایی یک چشم عرفان کدخدامنش دانش آموز کلاس سوم ابتدایی شد.

بازخبر /ظاهرا قرار نیست خشونت در مدارس شهرستان های استان کرمان تمام شود. همین چند وقت پیش بود که چند دانش آموز رودباری مورد ضرب و شتم یکی از معلمان مدرسه خود قرار گرفتند.

سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان این بار در مدرسه شهید چمران اسد آباد شهرستان فهرج منجر به نابینایی یک چشم عرفان کدخدامنش دانش آموز کلاس سوم ابتدایی شد، این در حالی است که این مساله برای چندمین بار در استان کرمان مطرح می شود اما اقدام قانونی توسط مراجع ذی ربط صورت نگرفته است و همچنان شاهد خشونت هایی در مدارس هستیم.

خبرنگار ما این موضوع را پیگیری و محمد کدخدامنش پدر این دانش آموز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: معلم با کمربند پسر بنده را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی افزود:چشم فرزند من خونریزی کرده و در حال حاضر بینایی ندارد .

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “ضرب و شتم وحشیانه دانش آموزکرمانی توسط معلم سنگدل +عکس”

  1. محمد گفت:

    باید این نا معلم قسی القلب در دادگاه محاکمه شده و به مجازات برسد. درضمن آموزش و پرورش باید هرچه زودتر جلوی اینگونه خشونتها را بگیرد.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *