مدعیان حقوق بشر چرا جنایات رژیم غاصب در غزه فریاد نمی‌زنند؟ «زبان اشاره ایرانی» و چالش‌های توسعه آن در حوزه فناوری فدراسیون‌ ورزشی یا آژانس مسافرتی؟ تفاوت آنفلوآنزا با سرماخوردگی / چه کسانی باید واکسن تزریق کنند؟

ساخت ۱۰۷ تصفیه‌خانه جدید فاضلاب در کشور

میزان نوشت: مدیر دفتر بهبود روش‌های بهره‌برداری فاضلاب آبفای کشور گفت: در حال حاضر ۱۰۷ تصفیه‌خانه جدید فاضلاب در کشور در حال ساخت است.

باز خبر,بهنام وکیلی در گردهمایی ملی مدیران بهره‌برداری فاضلاب شرکت‌های آب، آخرین وضعیت صنعت آب و فاضلاب در کشور را چنین اعلام کرد: درصد جمعیت تحت پوشش تاسیسات آبی در مناطق شهری ۹۹٫۲ درصد و در مناطق شهری ۷۲ درصد است و همچنین این میزان برای تاسیسات فاضلابی در مناطق شهری ۴۴٫۳۵ و در مناطق روستایی ۰٫۳۶ است.

وکیلی تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار را برای شهرها ۱۶۰ شهر و برای مناطق روستایی ۳۵ روستا عنوان کرد و ادامه داد: تعداد شهرها و روستاهای دارای تاسیسات فاضلاب ۲۸۶ شهر و ۴۲ روستا است که در حال حاضر ۱۰۷ تصفیه خانه در حال ساخت است.
وی با تاکید بر اینکه باید بین شبکه مصرف و تولید تعادل و توازن برقرار شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶ میلیارد مکعب آب در سال تولید می‌شود، ولی نمی‌توانیم از آن به خوبی استفاده کنیم، به طور مثال در بخش کشاورزی ۴۹ درصد استفاده مجدد از پساب داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *