پزشکیان: اجازه ندهیم کسی در کشور رنج بکشد مهاجرت بزرگ در راه؛ خشکی کامل آبخوان‌های کشور تا ۱۵ سال آینده/ این سه استان در بدترین وضعیت فرونشست آیا دوچرخه‌سواری به اندازه کاشت درخت بر حفظ محیط زیست موثر است؟ پزشکیان: برای صلح و امنیت در جهان گفت‌وگو خواهیم کرد/ جوسازی علیه ایران را خنثی می‌کنیم
/لیگ برتر فوتسال کشور/

یاسین پیشرو قم ۵- آذرخش بندرعباس یک

عصر گذشته(۲۵ مهرماه) پس از تعطیلی دوماهه مسابقات لیگ برتر فوتسال به دلیل بازی‌های جام جهانی فوتسال، در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدار دو تیم یاسین پیش رو قم و آذرخش بندرعباس در سالن ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

 باز خبر,عصر گذشته(۲۵ مهرماه) پس از تعطیلی دوماهه مسابقات لیگ برتر فوتسال به دلیل بازی‌های جام جهانی فوتسال، در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدار دو تیم یاسین پیش رو قم و آذرخش بندرعباس در سالن ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

این مسابقه که قرار بود از ساعت ۱۷ هم‌زمان با سایر مسابقات در سراسر کشور برگزار شود اما با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد و علت تأخیر نیز نرسیدن به‌موقع آمبولانس در ورزشگاه شهید حیدریان قم، اعلام شد.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که پیش‌ازاین مسابقه وضعیت بسیار متزلزلی داشت زیرا، این تیم به دلیل مشکلات مالی در قالب سه گروه به قم سفرکرده بودند و سرمربی و چهار بازیکن این تیم دقایقی قبل از آغاز بازی به قم رسیدند و مطابق پیش‌بینی‌ها شاید جز شکست نتیجه‌ای دیگر برای نماینده هرمزگان نمی‌شد متصور بود و تیم آذرخش که با حاشیه‌های خاص خود و کمبودهای مالی به قم رسیده بود، استراحت و تمرین مناسبی نداشت و خستگی در بازی آن‌ها مشهود بود.

مهران رضا پور از بازیکنان جدید تیم فوتسال یاسین پیش رو قم در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست ۲ گل از مجموع پنج گل تیم یاسین پیش رو را به ثمر برساند.

امین مجید پور، محمد برزگر و میثم ایلانلو نیز سه گل دیگر تیم یاسین پیش رو قم را به ثمر رساندند و تک‌گل تیم آذرخش بندرعباس نیز توسط سینا احمدیان پور در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رسید.

تیم آذرخش بندرعباس در نیمه نخست بازی بیشتر در خط دفاعی بازی می‌کرد و هیچ تهدیدی در این نیمه متوجه دروازه تیم فوتسال یاسین پیش رو قم نشد ولی در ۱۰ دقیقه پایانی بازی، تیم آذرخش بندرعباس بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و توانست برای چند دقیقه، تیم میزبان را تحت‌فشار قرار دهد.

از نکات جالب در این دیدار می‌توان اشاره کرد به اینکه بعد از دریافت گل چهارم از سوی تیم آذرخش گل چهارم، بحث لفظی بین بنی اسدی کاپیتان تیم و احمدپور دروازه‌بان آذرخش رخ داد که تا بعد از سوت پایان نیمه نخست و هنگام ورود به رختکن هم ادامه داشت.

علی حفیظی، محمد بیاتی، صادق محمدی و محمدرضا قدسی نسب به‌عنوان داوران این مسابقه و عباس رنجی به‌عنوان ناظر داوری در این مسابقه ایفای نقش کردند. مصطفی راهگردی نیز در این مسابقه به‌عنوان نماینده فدراسیون نظاره‌گر بازی بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال یاسین پیش رو قم با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و آذرخش بندرعباس نیز تنها سه امتیاز در کارنامه خود دارد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *