آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برگزاری جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس ناحیه یک بندرعباس

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در راستای اجرای پروژه مهر، جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار می‌شود.

 باز خبر,محمد قویدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، جلسه توجیهی و هماهنگی سرایداران مدارس ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ شهریورماه در نمازخانه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور تمامی سرایداران مدارس در جلسه الزامی است و شایسته است مدیران محترم موضوع را به اطلاع سرایداران واحدهای آموزشی تحت نظر خود برسانند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به فضای سبز و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی آموزشگاه‌ها که نقش مهمی در شادابی و سلامت دانش آموزان دارد، بیان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس، فراهم‌سازی محیط مناسب برای شروع سال تحصیلی بسیار مهم است و امیدواریم محیطی شاد و سالم توسط خدمتگزاران و همچنین سرایداران پرتلاش در مدارس ایجاد شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *