دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

کاشت نهال حرا

سال ۱۳۸۹ اولین نهال های حرا به صورت آزمایشی در آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سپس در نزدیکی ساختمان منازل مسکونی شرکت نفتکش کاشته شد. بعد از اطمینان از رشد این گونه بیست و چهار هزار نهال در جزیره قشم و «خور سلطانی» (ورودی شهر بوشهر) کاشته شده که همگی به درخت تبدیل شده اند.

بازخبر/از آن زمان تا کنون «رشاد مرادی» با علاقه شخصی خود به طبیعت و شناسایی محل های قابل کشت، شروع به کاشت حرا در خورهای قابل کشت کرده و تا به امروز بالغ بر صد و پنجاه هزار نهال کاشته شده است.کاشت نهال در زمین‌های گل که محل زیست ماهی گل خورک است کار سخت و دشواری است. اما دشواری کار به لذت جان گرفتن نهالها سختی کار را شیرین می کند. مناطق کشت شده شامل تالاب‌های «رودحله»، «جزیره شیف»، «بندرگاه»، «خور سلطانی» ، ورودی شهر بوشهر در طول اتوبان امام علی (ع)، تالاب «جائینک»، تالاب «چاه تلخ»، «خور خنجری»، ساحل دلوار و تالاب محمدعامری خور کودراز (گورستان لنج ها) است./ایرنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *