قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد / ۲۰ بیمار در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) حاجی آباد بستری بوده‌اند / ۳ بیمار به بندرعباس منتقل شدند

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد خبر داد و گفت: در پی آتش‌سوزی قسمتی از بیمارستان حاجی آباد هیچکدام از بیماران و پرسنل آسیبی ندیده‌اند.

بازخبر / حسین داوودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس از آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد خبر داد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی هم‌اکنون در حال اطفای حریق هستند.

وی ادامه داد: با مدیریت به‌موقع، تمامی بیماران از بیمارستان به درمانگاه منتقل شده‌اند و بیماران نیازمند به اقدامات درمانی تخصصی‌تر و ویژه به بندرعباس منتقل شدند.

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی هرمزگان در ادامه تصریخ کرد: علت حادثه در دست بررسی است و در این رابطه در بیمارستان ۳۲ تختخوابی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س)، ۲۰ بیمار بستری بوده‌اند که بجز سه بیمار که به‌دلیل نیاز به آی سی یو و سی سی یو به بیمارستان شهید محمدی بندرعیباس منتقل شده‌اند، مابقی به مرکز بهداشتی درمانی حاجی آباد منتقل و بستری شده‌اند.

داوودی در پایان خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس جهت ارجاع بیماران احتمالی به محل اعزام گردید و اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز در حال آماده‌باش است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *