آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون امور صنایع و معادن عنوان کرد:

امروز ایجاد اشتغال جز از طریق رونق اقتصادی و سرمایه گذاری میسر نمی‌باشد

شصت و نهمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که به منظور ارائه راهکار مناسب و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به دبیری معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان بانکها، دستگاه های اجرایی استان و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

باز خبر,  شصت و نهمین جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که به منظور ارائه راهکار مناسب و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به دبیری معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان بانکها، دستگاه های اجرایی استان و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

سهراب رضوانی ضمن تبریک دهه پر برکت امامت و ولایت در این جلسه به همکاری نزدیکتر بین واحدهای تولیدی، بانکها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: وظایف ما حل و رفع موانع تولید است و باید با تدابیر ویژه و اتخاذراهکارهای مناسب مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان برداریم .

وی افزود: امروز ایجاد اشتغال جز از طریق رونق اقتصادی و سرمایه گذاری میسر نمی‌باشد؛ لذا اولویت اصلی، تلاش برای ادامه کار واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل است.

وی تاکید کرد: آن دسته از واحدهایی که باعث اشتغالزایی شده اند و در حال فعالیت و تولید نیز هستند؛ باید حمایت شده و به هر نحو ممکن از تعطیلی و توقف این واحدها جلوگیری بعمل آید.

گفتنی است: در این جلسه مشکلات بیش از۶ واحد تولیدی در زمینه های تولی,د صنایع شناور سازی، صنایع معدنی و طرح بالای ۶۰ درصد و همچنین ۴ پرونده در قالب تسهیلات رونق تولید مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *