قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ازدواج مهمترین راه سالم‌سازی جامعه از فساد است

امام جمعه سیریک گفت: ازدواج نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده در جامعه و اجتماع و مهمترین راه سالم‌سازی جامعه از فساد بوده و عاملی برای نجات از آلودگی، نجات از تنهایی و سببی برای بقای نسل انسان‌هاست.

 باز خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی‌حائری در جمع بسیجیان شهرستان سیریک اظهار کرد: ازدواج یکی از فریضه‌های مهم جامعه اسلامی است که مهم‌ترین راه درمان و مداوای فساد در جامعه بوده و مهم‌ترین علت عدم ایجاد ازدواج‌های آسان در جامعه را سخت گرفتن مهریه‌ها و هزینه‌های ازدواج است.

وی افزود: اسلام دین رحمت و مغفرت الهی بوده و ازدواج یکی از نعمت‌های ارزشمند الهی است که خداوند برای ایجاد و برقراری و تکمیل‌کننده دین اسلام ازدواج و پیوند زناشویی را یکی از عامل‌های مهم آن می‌داند.

صفایی‌حائری ابراز کرد: ازدواج‌های آسان یکی از پل‌های توسعه زندگی هر پسر و دختری است و چشم و چشمی در جامعه، امروزه یکی از معضلات بزرگ‌راه ازدواج برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

امام جمعه سیریک بیان کرد: یکی از بدترین کالاهای قاچاق شهرستان که باعث بروز فساد و ایجاد معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است ورود بیش از حد مشروبات الکلی به داخل جامعه است که توسط نیروهای نظامی انتظامی و بسیج از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار انواع قوطی مشروبات الکی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: بداحدی‌های آمریکا و کشورهای غربی برای ما ایرانیان چیز تازه‌ای نیست آمریکا و غرب همیشه برای ملت ایران یک شیطان بزرگ است که سعی و تلاش دارد با حقه و حیله و عوام‌فریبی و بزرگ‌نمایی از یک طرف خودش را حامی اصلی حق و دمکراسی و از طرفی بزرگ‌ترین جنایت و خیانت را علیه ملت ایران به وجود آورد.

صفایی‌حائری با اشاره به بازدید و دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه و تأسیسات وزارت دفاع و لزوم اهمیت توجه به توانمندی‌های دفاعی کشور برای دفاع در برابر دشمنان اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی معظم‌له توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی، مبارزه با قاچاق، حمایت و پشتیبانی از کالاها و تولیدات داخلی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدات داخل و ایجاد اشتغال است

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *