سی‌ و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد یک توصیه درباره مسواک زدن استاندار هرمزگان: بندر جدید لنگه قابلیت پهلوگیری کشتی‌های خودروبر را داشته باشد ۶ دوپینگ جدید در ورزش ایران

واکنش نجف‌زاده به ادعای گرفتن ملک از شهرداری: خانه من مال شما/ ماه پشت ابر نمی ماند

در ماجرای اخیر واگذاری املاک در شهرداری تهران رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران نام دو خبرنگار را در لیست ارائه اموال شهرداری به افراد خاص اعلام کرد.

بازخبر ،در ماجرای اخیر واگذاری املاک در شهرداری تهران رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران نام دو خبرنگار را در لیست ارائه اموال شهرداری به افراد خاص اعلام کرد.

برخی رسانه ها در گمانه زنی های خود با توجه نام های اختصاری اعلام شده، از کامران نجف زاده خبرنگار صداوسیما به عنوان یکی از آن خبرنگاران یاد کردند.

امروز نجف زاده در آخرین پست اینستاگرام به این شایعات واکنش نشان داد.

وی در اینستاگرام شخصی خود نوشت:

ماه پشت إبر نمی ماند
بنده بعد از بیست سال خبرنگاری مستاجرم.نه اینکه وضعم بد باشد نه الحمدلله… فقط ادعای پاکدستی هم ندارم که ما خاطرات خوبی از بسیاری از اینهایی که ادعا و شعار پاکدستی داشتند نداریم.
اما کسی به ما خانه ای تحویل نداده و زمینی را هم از مردم نخورده ایم گرچه زمین خورده

اصلا هر کجا هر خانه ای به نام من یا برای من بود عکسش را بزنید و منتشر کنید و من کلیدش را تقدیم کنم .

همین مردمیم..چه برسد به نجومی!که با تخفیف!
اصلا هر کجا هر خانه ای به نام من یا برای من بود عکسش را بزنید و منتشر کنید و من کلیدش را تقدیم کنم .
البته سه چهار سال پیش من هم به همراه سایر همکاران به شرط فاقد مسکن بودن به تعاونی ای به امید رسیدن به آپارتمانی پنجاه یا نهایتا شصت متری معرفی شدیم .کلی پول دادیم و کلی قسط مانده و هنوزاحتمالا کلنگش را هم نزده باشند.
همراه من با معرفی نامه رسمی بسیاری از همکاران رسانه ای از تلویزیون یا مثلا عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ایکس گرفته تا ایگرگ .قانونی و رسمی و با أعضائی متفاوت
.
حالا دعوای سیاسی دارید دم انتخاباتی بزنیدهیچ مشکلی نیست ولی یک کمی تحقیق کنید و ماجرا را کامل و همانطور که هست توضیح دهید .تیزی کشیدن هم اصولی دارد.چون ناخواسته اینجوری در حق من محبت می کنید اما صرفا جهت اطلاع عرض کنم برگردم با قدرت بیشتری نور در تاریکخانه حضرات می اندازم.چپ و راست هم ندارد.این دولت و آن دولت و شهرداری چی و هیچی هم در این مسیر برایم فرقی ندارد.کسی که می خواهد شیشه را پاک کند باید دست ها یش پاک باشد …ماه پشت ابرنمی ماند.

پی نوشت:شرمنده شما مردمم ؛که صبورانه و با محبتی بی نظیر این چند روز را صبوری کردیدتا ماجرا روشن شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *