چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

3 تغییر جدید و مهم در گوگل که سئو کارها باید برای سئو سایت بدانند!

اگر سئوکار هستید، باید همواره آخرین خبرهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را دنبال کنید.

3 تغییر جدید و مهم در گوگل که سئو کارها باید برای سئو سایت بدانند!

 

اگر سئوکار هستید، باید همواره آخرین خبرهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را دنبال کنید.

صنعت سئو به گونه‌ای است که مدام در حال تغییر و بروزرسانی است. زیرا گوگل پیوسته در حال بروزرسانی است. از این رو حائز اهمیت است که آخرین خبرهای سئو را بلافاصله دنبال کنید و نحوه اثرگذاری آن بر روی خدمات سئو مشتریان را ارزیابی کنید.

 

به همین جهت ما در اینجا به 3 تغییر اساسی جدید در گوگل می پردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

 

1.    گوگل دیگر نیازی به توضیحات ویدیویی به عنوان بخشی از structured data ندارد

 

افزودن توضیحات به ویدیوهای خود در استاراکچر دیتا دیگر لازم نیست. اما Google همچنان انجام آن را توصیه می کند. در نتیجه این تغییر، سرچ کنسول گوگل خطاهایی را برای مواردی که دارای توضیحات گم شده هستند را گزارش نمی‌کند.

 

تغییر داده های ساخت یافته گوگل ویژگی “description” را از “لازم” به “توصیه شده” در اسناد داده‌های ساختار یافته منتقل کرد. توضیح ویدیو برای کمک به گوگل برای درک ویدیو استفاده می‌شود، اما دیگر برای داده‌های ساختاریافته ویدیو الزامی نیست.

 

گوگل می گوید ویژگی توصیف دیگر برای موارد داده‌های ساختاریافته ویدیو مورد نیاز نیست و افزود: «هنوز به شدت توصیه می‌شود زیرا که به Google کمک می‌کند محتوای ویدیوی شما را بهتر درک کند».

 

مسائل توصیفی که از دست رفته‌اند دیگر به عنوان “مسائل حیاتی” در آن گزارش rich results ظاهر نمی شوند. اگر از توضیحات برای داده‌های ساخت‌یافته ویدیوی خود استفاده نکرده‌اید، ممکن است تعداد موارد داده ساختاریافته ویدیویی معتبر افزایش پیدا کند.

 

این امر انتشار داده‌های ساختاریافته ویدیویی را برای شما آسان‌تر می‌کند و گوگل آنها را به عنوان نتایج غنی انتخاب می‌کند. تصاویر کاور ویدیوی شما ممکن است برای ویدیوهای بیشتر نشان داده شود و ممکن است نرخ کلیک بالاتری را از آن نتایج جستجو خود در گوگل مشاهده کنید. ما همواره آخرین تغییرات سئو را در دوره سئو به دانشجویان خود می گوییم.

 

 

 

2.    گوگل دیگر تگ کنونیکال را برای محتوای مشابه در سایر سایت ها توصیه نمی‌کند

 

 

اکنون گوگل می گوید که لینک تگ کنونیکال برای محتوای مشابه در سایت سایت ها توصیه نمی شود. در عوض، برای جلوگیری از تکرار، دسترسی به محتوای کپی را برای گوگل مسدود و noindex کنید.  گوگل این پاراگراف را تحت بخش «محتوای مشابه» پست کرد:

 

“عنصر تگ کنونیکال برای کسانی که مایلند از کپی محتوا در سایت خودشان اجتناب کنند، توصیه نمی شود، زیرا صفحات اغلب بسیار متفاوت هستند. موثرترین راه حل این است که شرکای محتوای شما را مسدود کنند.

 

 

چگونه این کار را انجام دهم؟

اگر مقاله‌های خود را به سایت‌های خبری دیگر یا سایت‌های دیگر در شبکه خود انتقال دهید، آنها می‌توانند این متا تگ ربات را به مقالات شما اضافه کنند:

 

<meta name=”Googlebot-News” content=”noindex”>

 

این تگ Google News را از فهرست کردن نسخه‌های همبسته محتوای شما باز می‌دارد.

 

برای محدود کردن محتوای سندیکایی از Google News و Google Search، سایت‌های دیگر می‌توانند این متا تگ ربات را به مقالات شما اضافه کنند:

 

<meta name=”Googlebot” content=”noindex”>

 

این تگ، عامل اصلی کاربر گوگل، Googlebot، را از فهرست کردن محتوای شما باز می دارد.

 

 

 

 

بنابراین در این مواقع از تگ کنونیکال برای محتوای سندیکایی استفاده نکنید. توصیه قبلی گوگل این بود که از کسانی که محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند بخواهید از یک تگ کونیکال به سایت شما استفاده کنند تا به Google اطلاع دهند که محتوا از سایت شما کپی شده است.

 

مسئله این است که این موضوع همیشه مانع از برتری محتوای سندیکایی از منبع اصلی نشد. گوگل قبلا پیشنهاد می کرد که محتوا را مسدود کنید یا از تگ کونیکال استفاده کنید، گوگل سپس نوشت: «ناشرانی که به دیگران اجازه می‌دهند محتوا را مجدداً منتشر کنند، می‌توانند با درخواست از کسانی که بازنشر می‌کنند بلاک کنند یا از آن استفاده کنند، در Google News عملکرد بهتری داشته باشند. Google News همچنین کسانی را که مطالبی را بازنشر می‌کنند تشویق می‌کند که به طور فعال چنین محتوایی را مسدود کنند یا از تگ کونیکال استفاده کنند، تا بتوانیم محتوای اصلی را بهتر شناسایی کنیم و به آن اعتبار دهیم.»

 

حتی قبل از آن، Google News یک تگ خاص برای نشان دادن منبع محتوای شما را داشت. اما چون هیچکس از آن استفاده نکرد، بنابراین گوگل پشتیبانی از آن را متوقف کرد.

 

در نتیجه اگر محتوای سندیکایی شده‌ای دارید و از تگ کنونیکال برای جلوگیری از تکرار استفاده می‌کنید، به نظر می‌رسد گوگل اکنون می‌گوید که این برچسب کار را به درستی انجام نمی‌دهد. در عوض، گوگل از شما می خواهد که مطمئن شوید صفحه را از ایندکس شدن مسدود می کنید.

 

اگر وب سایت هایی می شناسید که محتوای شما را به اشتراک گذاشته‌اند، این که از آن‌ها بخواهید از تگ کنونیکال استفاده کنند، یا اینکه محتوای خود را مسدود کنند، شاید در واقعیت غیر عملی باشد.

 

اگرچه ما در خدمات سئو مشهد از استراتژی های لینک سازی که مبنی انتشار یک مطلب یکسان در سایر سایت ها است اکیدا خودداری می کنیم.

 

 

3.    گوگل در ماه های آینده الگوریتم سیستم محتوای مفید را به روز می کند

 

 

گوگل در ماه های آینده بروزرسانی جدیدی را برای سیستم محتوای مفید ارائه خواهد کرد. این به‌روزرسانی به Google Search اجازه می‌دهد تا محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیق‌تر درک کند.

 

گوگل گفت:

 

«در حال بهبود نحوه رتبه‌بندی نتایج در «جستجو» به‌طور کلی، با تمرکز بیشتر بر محتوای دارای تخصص و تجربه منحصربه‌فرد هستیم.»

 

«ما یک بروزرسانی برای این سیستم ارائه خواهیم کرد که محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیق‌تر درک می‌کند و به ما امکان می‌دهد بیشتر این اطلاعات مفید را در «جستجو» رتبه‌بندی کنیم.»

 

گوگل توضیح داد که این بروزرسانی به جستجوی گوگل کمک می‌کند تا «محتواهای ارزشمند» بیشتری را در نتایج جستجوی Google نشان دهد.

 

بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. به‌روزرسانی محتوای مفید Google به‌طور خاص «محتوای را هدف قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد در درجه اول برای رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاع‌رسانی به مردم».

 

گوگل گفت که هدف این بروز رسانی الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک می‌کند پاداش دهد.

 

جستجوگران وقتی به صفحات وب غیر مفیدی می‌رسند که رتبه خوبی در جستجو دارند، زیرا برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده‌اند، ناامید می‌شوند. این نوع محتوایی است که ممکن است آن را «محتوای موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید.

 

هدف الگوریتم محتوای مفید Google کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند، بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.

 

گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر کردن یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

 

البته این بروزرسانی جدید هنوز منتشر نشده است، اما در «ماه‌های آینده» عرضه خواهد شد. ما زمانی که بروزرسانی راه‌اندازی شد در آموزش های خود مخصوصا در دوره سئو مشهد به آن خواهیم پرداخت که چه اثراتی برای سایت‌ها، محتوا و مشتریان خواهد داشت. تا آن زمان، به تولید محتوای مفید ادامه دهید و امیدواریم در دراز مدت  شاهد نتایج خوبی باشید.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *