ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در نامه مقتدایی به حاجی میرزایی مطرح شد؛

امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت غیرحضوری برگزار شود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت فعلی شیوع کرونا گفت که با توجه به برگزاری کلاس های ترم جاری به صورت مجازی و تجربه موفق امتحانات غیرحضوری در ترم های گذشته، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری می تواند مدنظر قرار گیرد.

بازخبر/  متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«جناب آقای حاجی میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و احترام

اعلام آن وزارتخانه مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم پایه های نهم و دوازدهم، باعث ایجاد نگرانی برای دانش آموزان و خانواده های مکرم آنان شده است. این درحالی است که موج چهارم شیوع کرونا فراگیر شده، که این مساله قطعا باعث افزایش احتمال ابتلا به کرونا و طبیعتا ایجاد خطر برای دانش آموزان، خانواده ها و کادر اداری آموزشی می گردد.

با توجه به برگزاری کلاس های ترم جاری به صورت مجازی و تجربه موفق امتحانات غیرحضوری در ترم های گذشته، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری می تواند مدنظر قرار گیرد. قطعا یکی از دغدغه های وزارت آموزش و پرورش در برگزاری حضوری امتحانات، رعایت مبحث مهم عدالت آموزشی است. دانش آموزان و کارشناسان متعددی اظهار می دارند که راه حل های گوناگونی در راستای رعایت عدالت آموزشی و غیرحضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد؛ که به نظر می رسد این نظرات قابل بررسی است.

در همین راستا پیشنهاد می شود آن وزارتخانه با قید فوریت کمیته ای تشکیل و با دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و دانش آموزان، طرح ها و پیشنهادات مربوطه را بررسی و اجرایی نماید.

در همین راستا با عنایت به درخواست مکرر دانش آموزان، خانواده ها و صاحب نظران، ضمن تاکید مجدد بر اولویت برگزاری غیرحضوری امتحانات، مستدعی است دستور فرمایید در اسرع وقت کمیته مربوطه تشکیل و پیشنهادات و راه حل ها بررسی شود و اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

نگرانی های جدی موجود برای دانش آموزان و خانواده ها و همچنین عدم اهتمام جدی آن وزارتخانه بر تبیین صحیح و اقناعی تصمیمات خود و عدم اطلاع رسانی مستدل و منطقی، قطعا باعث افزایش نگرانی ها خواهد شد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *