آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/پرداخت به روز خسارات درمان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره مندی فرهنگیان از مزایای بیمه تکمیلی به ویژه در زمان ابتلا به بیماری کرونا گفت: تا پنجم اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به روز شده است.

   بازخبر/گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در سال جاری بیمه تکمیلی با حق بیمه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان منعقد شد که با وجود مبلغ پایین حق بیمه، تعهدات خوبی دارد.

وی افزود: هزینه شماری از خدماتی کلینکی و پاراکلینیکی، جراحی های تخصصی، ناباروری، بیماری کرونا و بیماری های خاص  در قالب خدمات بدون سقف پرداخت می شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما به کرونا مبتلا نشود گفت: اما اگر همکاری مبتلا شد در همه استانها بدون استثناء هزینه های درمانش برابر تعرفه مصوبه هیئت وزیران در سه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی پرداخت می شود.

کریمی فر ادامه داد: اگر همکاران ما به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند یک ریال هزینه نمی پردازند و تنها با کدملی پذیرش می شود اما اگر به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کرد و اسناد درمانش را تحویل دهند، خسارت درمان ظرف کمتر از یک هفته به حسابشان واریز می شود.

به گفته وی تا تاریخ ۵ اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده پرداخت و به روز شده است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: اگر حتی یک نفر اسنادش را ارائه و هزینه اش را دریافت نکرده ما پاسخگو هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *