ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افزایش ۵ برابری فوتی قطعی ناشی از کرونا در هرمزگان

افزایش ۵ برابری فوتی قطعی ناشی از کرونا در هرمزگان

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در هفته گذشته فوتی قطعی ناشی از کرونا در هرمزگان پنج برابر افزایش یافته است، افزود: فوت ناشی از مشکلات تنفسی هم در هفته‌ای که گذشت، سه برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مراجعه سرپایی و شناسایی موارد مثبت در استان و پیک کرونا با شیب ملایم رو به افزایش است، اظهار کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: با بستری شدن ۹۶ بیمار جدید، شمار بستری‌ها در استان به ۴۱۵ نفر رسید که ۷۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و حال ۲۱ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۴۵۰ بیمار کرونایی نیز در منزل قرنطینه هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان از ماسک استفاده کنند و از حضور در مراسم  و تجمع‌ها خودداری کنند و مراجعه زود هنگام و حفظ قرنطینه می‌تواند به افراد برای بهبودی کمک کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *