اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

برای واکسیناسیون سالمندان نیاز به نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال آغاز شده است، تصریح کرد: برای این واکسیناسیون نیاز به هیچ اقدام، نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست و بر اساس اولویت سن و پرونده الکترونیکی با افراد واجد شرایط تماس گرفته می‌شود

 بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هشتم اردیبهشت ماه، هفت نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۲۹ نفر رسید، افزود:  با بستری شدن ۱۰۸ بیمار جدید شمار بستری‌ها در استان به ۴۶۴ نفر رسید که ۷۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۹ نفر وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۳۵ بیمار کرونایی نیز در منزل قرنطینه هستند، تصریح کرد: در هرمزگان نیز همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون سالمندان بالای هشتاد سال آغاز شده است.

نوروزیان افزود: برای این واکسیناسیون نیاز به هیچ اقدام، نام نویسی و مراجعه به مراکز جامع سلامت نیست و بر اساس اولویت سن و پرونده الکترونیکی با افراد واجد شرایط تماس گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین علت افزایش مرگ و میر در استان، مراجعه دیرهنگام بیماران به مراکز درمانی است به ویژه افرادی که بیماری زمینه‌ای نیز دارند، خاطرنشان کرد: افرادی که نشانه‌های بیماری دارند در سه روز اول به مراکز درمانی مراجعه کنند تا با دریافت داروی رایگان زودتر درمان شده و نیاز به بستری نداشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *