ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

وضعیت قرمز کرونا در بخش لیردف جاسک

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک از وضعیت قرمز و سیر روندصعودی شدید کرونا در بخش لیردف شهرستان جاسک خبر داد.

 بازخبر/ دکتر عبدالعظیم احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز و میزان آمار صعودی ابتلاء به کرونا در بخش لیردف گفت: متاسفانه از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰ آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان جاسک صعودی بوده و نیز از ابتدای هفته جاری آمار ابتلاء به کرونا در بخش لیردف هم نسبت به هفته های اخیر سیر صعودی شدید به خود داشته است، لذا لازم می باشد تا زمان عادی شدن شرایط کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی متوقف گردد.

وی  عامل اصلی افزایش آمار صعودی کرونای در بخش لیردف جاسک را برگزاری مسابقات ورزشی و مراسمات خواند و بیان کرد: عامل اصلی افزایش روند صعودی ابتلاء به کرونا در بخش لیردف برگزاری مسابقات ورزشی و مراسمات است و بایستی مساجد صرفا جهت اذان بازگشایی و هیچ گونه مراسم و برنامه عبادی به صورت گروهی و همراه با جماعت در مساجد برگزار نشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک ادامه داد: شهروندان بخش لیردف لازم است پروتکل های بهداشتی شامل استفاده مستمر از ماسک، شستن دست ها و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت نمایند.

به گزارش ایسنا، بخش لیردف با جعمیت ۲۰ هزار نفر در شرقی ترین ناحیه شهرستان جاسک استان هرمزگان واقع شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *