اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در بندرعباس آغاز شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در بندرعباس آغاز شد.

 بازخبر/    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، اظهار کرد: در اراضی ۳۵۰هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

آرش رضایی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت این پروژه ۴۸ماهه است ولی طبق برنامه ریزی انجام شده باید ۳۸ماهه تحویل داده شود، عنوان کرد: واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدف شهر می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد: همچنین پروژه مسکونی تجاری دریای نور که به‌ صورت مشارکتی با بخش خصوصی با ۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و مرکز تجاری ۲۵۰ واحدی گامبرون که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شده است، با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید.

وی در پایان اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم (ص) و کلنگ احداث ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *