ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بعضی چهره‌ها بعد از ثبت نام رسمی انتخابات مشخص خواهد شد

یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس در مورد پیش بینی‌اش از حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس قوه مقننه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم بعضی افراد صلاح می‌دانند که تا پیش از ثبت نام رسمی خود را به عنوان چهره انتخاباتی مطرح نکنند چرا که نمی‌خواهند فضایی برای تخریب مخالفان ایجاد کنند. در جبهه انقلاب کسی جز رئیس قوه قضائیه نمی‌تواند به اندازه کافی اجماع ایجاد کند.

 بازخبر/    سید صادق طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ماجرای انتخابات، برای آینده مملکت سرنوشت‌ساز است. دست کم می‌توان گفت که قرار است تا دو ماه آینده یک آینده چهار یا هشت ساله را برای مملکت رقم بزنیم اما به نظر می‌رسد که در دوره‌های گذشته، تب و تاب انتخاباتی زودتر گرم شده بود. به عبارت دیگر در ادوار گذشته، تبلیغات جدی‌تری انجام شده بود و به نوعی رقابت احساس می‌شد. احساس می‌کنم تب و تاب انتخاباتی در این دوره با تأخیر داغ می‌شود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به همه‌گیری کرونا گفت: بیماری کرونا حدود یک سال است که بر کشور حاکم است. ما در یک سال گذشته بسیاری از تجمع‌ها مثل تجمعات سیاسی، مذهبی و دانشگاهی را از دست داده‌ایم. همه چیز به فضای مجازی تغییر شکل یافته و همه این اتفاقات در مشارکت تأثیرگذار خواهد بود. وظیفه رسانه‌ها در این شرایط بسیار مهم است و نقش مهمی در افزایش یا کاهش مشارکت بازی خواهند کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس یازدهم مدعی شد: به نظرم، یکی از علل داغ نشدن تب و تاب انتخاباتی آن است که افرادی که رقابت اصلی را رقم خواهند زد، صلاح می‌دادند خود را به عنوان چهره انتخاباتی مطرح نکنند. تحلیل من این است که بعضی چهره‌ها بعد از ثبت نام رسمی نقاب از چهره بر خواهند کشید چرا که نمی‌خواهند فضایی برای تخریب مخالفان ایجاد کنند. این نگاه خوشبینانه می‌تواند ما را به شور انتخاباتی امیدوار کند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: شک نداریم که فشارهای زیادی در این مدت به مردم وارد شده است که شاید باعث شده باشد مردم با تأمل بیشتری وارد بحث انتخابات شوند. به نظرم مردم کمتر احساسی و بیشتر منطقی رأی خواهند داد. به عبارت دیگر مردم کسی را انتخاب خواهند کرد که بتواند مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند.

طباطبایی نژاد افزود: معتقدم فردی می‌تواند رئیس جمهور خوبی باشد که درون ایران را بشناسد. کسی مناسب ریاست جمهوری است که مئل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهادی فکر کند. استراتژی راهبردی داشته باشد.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش حضور قالیباف و رئیسی گفت: واقعیت موضوع این است که فکر می‌کنم در جبهه انقلاب کسی جز رئیس قوه قضائیه نمی‌تواند به اندازه کافی اجماع ایجاد کند. اگر ایشان به عنوان نامزد حضور پیدا کند، جبهه انقلاب ریسک کمتری متحمل خواهد شد. از طرف دیگر آیت الله رئیسی هم‌اکنون سِمت مهمی را دارد و عملکرد خوبی هم داشته است. ایشان ظلم ستیز هستند و نقطه امید مردم در دستگاه قضا هستند، به همین خاطر باید دید که آیا اصلا به صلاح هست که ایشان به میدان انتخابات بیایند  یا خیر. در مورد دکتر قالیباف هم فکر می‌کنم که ایشان در صورتی حضور پیدا خواهند کرد که آقای رئیسی حضور پیدا نکنند. اگر رئیسی بیاید، قالیباف نمی‌آید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *