ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

تلاش می کنیم مشکلات آبی پارسیان را به حداقل ممکن برسانیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، افت فشار و قطعی های آب شهر پارسیان و شهر دشتی را ناشی از خشک شدن دو حلقه چاه تامین آب این شهرستان عنوان کرد.

بازخبر/امین قصمی صبح امروز (۸ اردیبهشت ماه) با بیان اینکه هدف گذاری برای پایداری آب پارسیان، دشتی، کوشکنار و روستاهای مسیر انجام شده است، افزود: تا زمان بهره برداری از آب شیرین کن و تکمیل خط انتقال، با کف شکنی چاه های خشک شده، آب مورد نیاز مشترکین را تامین می کنیم.

وی افزود: کم بارشی و خشک شدن چاه ها باعث قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق استان هرمزگان شده است که ما بر حسب وظیفه تلاش می کنیم تا مشکلات آب را به حداقل ممکن برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، در این راستا یک حلقه چاه در دشتی کف شکنی شد و عملیات کف شکنی چاه شماره پنج پارسیان نیز آغاز شده است که باعث بهبود وضعیت آب پارسیان، دشتی و روستاهای تحت پوشش خواهد شد.

قصمی ضمن تاکید بر مصرف بهینه آب در این شهر، از شهروندان خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب، زمینه تامین آب مورد نیاز شهروندان فراهم شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *