چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

سرقت تجهیزات پارک‌ها شهر بندرعباس همچنان دردسرساز است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از تعویض و نصب لامپ های LED و پروژکتورها در پارک های سطح منطقه یک خبرداد.

بازخبر/ مصطفی خادم ظهر امروز (۷ اردیبهشت ماه) با اشاره به اینکه این بوستان‌ها  از نظر سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، اظهار کرد: روشنایی پارکها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می کند.

خادم ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی بوستان‌های سطح شهر به مساحت بیش از ۱۴۱ هزار متر مربع تاکنون صورت گرفته است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: این بوستانها شامل  پارک بانوان، بوستان آلاله، شورا، دانشگاه، رز، هخامنش، حکمت، خلیج فارس، شقایق، نبوت هفت، نخل‌ناخدا، بعثت سه، آبسواران، سوسن، کاکتوس، قائم، گوهران هشت، نونهالان غربی و شرقی، لاله، مژگان خضری و ….. است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: علاوه بر اصلاح و بهسازی روشنایی بوستان‌های سطح منطقه، روشنایی سرویس‌های بهداشتی نیز اصلاح شده است.

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه در برخی از پارکها با تخریب اموال عمومی از جمله شکسته شدن لامپ‌ها و سرقت کابل‌های زیرزمینی مربوط به روشنایی و در نهایت مشکل خاموشی پارک ها مواجه هستیم.

خادم اضافه کرد: در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر  شهروندان هستیم تا در حفظ اموال عمومی یاری‌گر شهرداری باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *