ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سرقت تجهیزات پارک‌ها شهر بندرعباس همچنان دردسرساز است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از تعویض و نصب لامپ های LED و پروژکتورها در پارک های سطح منطقه یک خبرداد.

بازخبر/ مصطفی خادم ظهر امروز (۷ اردیبهشت ماه) با اشاره به اینکه این بوستان‌ها  از نظر سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، اظهار کرد: روشنایی پارکها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به شهر می بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می کند.

خادم ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی بوستان‌های سطح شهر به مساحت بیش از ۱۴۱ هزار متر مربع تاکنون صورت گرفته است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: این بوستانها شامل  پارک بانوان، بوستان آلاله، شورا، دانشگاه، رز، هخامنش، حکمت، خلیج فارس، شقایق، نبوت هفت، نخل‌ناخدا، بعثت سه، آبسواران، سوسن، کاکتوس، قائم، گوهران هشت، نونهالان غربی و شرقی، لاله، مژگان خضری و ….. است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: علاوه بر اصلاح و بهسازی روشنایی بوستان‌های سطح منطقه، روشنایی سرویس‌های بهداشتی نیز اصلاح شده است.

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه در برخی از پارکها با تخریب اموال عمومی از جمله شکسته شدن لامپ‌ها و سرقت کابل‌های زیرزمینی مربوط به روشنایی و در نهایت مشکل خاموشی پارک ها مواجه هستیم.

خادم اضافه کرد: در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر  شهروندان هستیم تا در حفظ اموال عمومی یاری‌گر شهرداری باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *