ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

میناب به منابع متعدد تامین آب دسترسی پیدا می کند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست مشترک با فرماندار و بخشداران میناب از اجرای پروژه های متعدد برای تامین نیاز آبی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

بازخبر/امین قصمی ظهر امروز(۳۱ فروردین ماه) با بیان اینکه شهرستان میناب امسال شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد آب و فاضلاب خواهد بود، افزود: بهره برداری از این پروژه ها بخش عمده ای از نیازهای این شهرستان بویژه در مناطق پرتنش مرتفع خواهد کرد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با در پیش گرفتن سیاست تامین آب شهرستان میناب از طریق منابع سطحی و طرح های نمک زدایی، اقدامات ماندگاری در این شهرستان انجام و به بهره برداری خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات اجرای این طرح ها گفت: یکی از اقدامات ماندگار در دستور کار آب و فاضلاب، تامین آب شهر میناب از منابع سطحی و تصفیه خانه سد سرنی است.

به گفته وی، اجرای این طرح در راستای حفظ سفره های زیر زمینی و عمل به وعده هایی است که آبفا و استاندار هرمزگان قول اجرایی شدن آن را داده بودند.
قصمی ادامه داد، با تکمیل خط انتقال آب از تصفیه خانه سد سرنی تا مخازن این شهر، نیاز آبی مشترکین شهر میناب تا پایان امسال از منابع سطحی تامین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به وضعیت تامین  آب سندرک و روستاهای تحت پوشش آن اشاره کرد و افزود: پروژه انتقال آب از “گرو” به “سندرک”  تامین آب پایدار مناطق یاد شده را به دنبال خواهد داشت.

به گفته قصمی، این پروژه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به احداث آب شیرین کن کرگان اشاره کرد و افزود: با احداث این آب شیرین کن، شهرستان میناب به منابع متعدد تامین آب، دسترسی خواهد داشت که کمک شایانی به بهبود وضعیت آب مناطق مختلف این شهرستان خواهد کرد.

همچنین در این نشست سلحشور فرماندار شهرستان میناب با قدردانی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: شهرستان میناب با توجه به جمعیت بالای آن در مناطق شهری و روستایی نیازمند رفع مشکلات حوزه آب است که امیدواریم با برنامه های در دستور کار آبفا به شرایط مناسبی در تامین آب این شهرستان دست پیدا کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *