اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

برای رفع مشکل پساب فاضلاب شهر بندرعباس همه پای کار بیایند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای ساماندهی وضعیت ناهنجار ورود فاضلاب شهری بندرعباس از طریق خور گورسوزان به دریا و رفع مشکلات جانبی ان همه مسئولین باید پای کار بیایند.

بازخبر/حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس که اخیرا با سرمایه گذاری برخی از صنایع وبنگاه های اقتصادی فعال در غرب بندرعباس  شامل شرکت های ایمیدرو، فولاد هرمزگان، پالایشگاه بندرعباس، مادکوش، ستاره سیمین هرمز، ملی مس ایران، صبا فولاد، ماموریت انتقال پساب فاضلاب شهری را بر عهده گرفته اند، افزود: مشکلات ناشی از تخلیه پساب فاضلاب سال‌هاست روح و روان مردم بندرعباس را آزرده کرده و ساماندهی آن باید با سرعت و اولویت انجام شود.

وی تصریح کرد: حال که با پیگیری استاندار و شروع به کار شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس بخشی از صنایع استان در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در این امر سهیم شده اند، انتظار می رود تمام مسئولین با اراده‌ای قوی تیم فنی و مدیریتی شرکت زیر ساخت خلیج فارس را همراهی و حمایت کنند تا کار به سرانجام برسد.

همچنین مدیرعامل شرکت زیر ساخت خلیج فارس نیز در این دیدار ضمن تقدیر از دلسوزی و دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان در پیگیری این مشکل و ارائه گزارشی از شکل گیری این شرکت و طرح عملیاتی‌ جمع‌آوری پساب فاضلاب، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم جمعی از فرزندان متخصص و دلسوز هرمزگان را با حمایت و سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی منطقه تحت عنوان شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس گردهم آورده و با رفع مشکلات ساختاری که قبل از این مسیر ساماندهی وضعیت پساب فاضلاب شهر را به رکود و بن‌بست کشیده بود، عزم جدیدی را برای رفع اساسی این مشکل ایجاد کنیم.

شهروز شجاعی اضافه کرد: از مدت‌ها قبل با بررسی‌ها و مطالعات میدانی متعدد چند برنامه عملیاتی کوتاه مدت و بلند مدت برای انتقال پساب فاضلاب و انتقال آن به صنایع و همچنین کیفی‌سازی آن تدوین و آماده اجرا کرده‌ایم که امیدواریم با استمرار حمایت صنایع و تامین به موقع منابع مالی آن در زمان پیش بینی شده کار را به سرانجام خواهیم رساند.

وی بیان کرد: برای ما نیز به عنوان شهروندان همین شهر مشکلات ناشی از پساب فاضلاب ملموس و قابل درک است و مردم بندرعباس نیز تاکنون صبورانه و نجیبانه این مشکلات را تحمل کرده و حق دارند که در شهری سالم زندگی کنند.

شجاعی در پایان گفت: امیدواریم اکنون که تلاش دقیق و مناسبی برای ساماندهی این موضوع آغاز شده، با ایجاد همراهی وهم افزایی در پیشبرد عملیات اجرایی ما را یاری کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *