ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا:

هر خطای ابلهانه دشمن با پاسخ دندان شکنی همراه خواهد شد

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان بدانند اگر خطای ابلهانه‌ای ای انجام دهند، به طور حتم پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای مسلح کشورمان دریافت خواهند کرد.

بازخبر/امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، صبح امروز (۲۹ فروردین) در آیین گرامیداشت روز ارتش با شعار “مدافعان وطن  یاوران سلامت” در منطقه یکم امامت نداجا، افزود: ۲۹  فروردین یادآور تدبیر هوشمندانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب بوده و این روز را به هم‌رزمان خودم در نیروهای مسلح به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبرک می‌گویم.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا ادامه داد: ارتش همواره در کنار انقلاب اسلامی بوده و از ابتدا تاکنون خودرا خادم مردم و نظام جمهوری اسلامه دانسته و می داند تا این انقلاب امروز از یک نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شود.

وی افزود: در دورانی که دشمنان خارجی در جهت تضعیف انقلاب نوپای اسلامی، تفکر انحلال ارتش را در جامعه انتشار می‌دادند و متأسفانه برخی افراد داخلی ناآگاه نیز به آن دامن می‌زدند، امام راحل(ره) مانند همیشه با درایت و هوشمندی این توطئه را خنثی و در ۲۹ فروردین سال ۵۸ دستور رژه سرتاسری یگان‌های ارتش در سراسر کشور را صادر کردند تا اقتدار و عظمت ارتش انقلابی ایران را به نمایش بگذارند و از آن تاریخ به بعد، این روز را به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاوری‌های بزرگ نیروی زمینی ارتش، نام نهادند.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا تصریح کرد: امیدوارم من و همه همکارانم توفیق داشته باشیم که سربازان لایقی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دنباله‌رو خون پاک ۴۸ هزار شهید به خون خفته ارتش باشیم و در عرصه‌های مختلف زمین، هوا و دریا امنیت را برای پیشرفت و تعالی نظام، تأمین کنیم.

شفقت اضافه کرد: مسلماً دلاور مردی‌های نیروی زمینی قهرمان، شجاعت‌های عقابان تیزپرواز نیروی هوایی، و اقتدار نیروی دریایی و چشمان همیشه بیدار پدافند بر هیچ‌کس پوشیده نیست. قدرت نیروهای مسلح و ارتش علاوه بر اینکه امکان حفاظت از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی را برای نظام به همراه دارد از ویژگی بازدارندگی فعال نیز برخوردار است تا به عنوان اهرم راهبردی در دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی برای ایران نقش‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به هر نحو ممکن تلاش می‌کند تا ضربه‌ای به این نظام که پرچم حق‌خواهی را در جهان برافراشته، وارد کند. آن چیزی که در مقابل این زیاده‌خواهی ایستاده، توان ارزشمند و پرقدرت نیروهای مسلح بوده که ارتش بخشی از آن است و به عنوان بازوی قدرتمند نظام، توطئه‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف خنثی کرده است. امیدوارم این توانمندی رزمی با اتکا به توان جوانان برومندمان در گام دوم انقلاب اسلامی، هرروز نسبت به گذشته افزایش یابد.

ارشد نظامی آجا در هرمزگان بیان کرد: امروز در عرصه‌های مختلف دریا، هوا و زمین به جایگاهی رسیده‌ایم که نه‌تنها قطعات گلوگاهی موردنیاز تجهیزات را برای آماده به کار نگه داشتنشان، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان خود تأمین می‌کنیم بلکه به فن‌آوری ساخت امکانات آفندی و پدافندی موردنیازمان نیز دست یافته‌ایم. از زیردریایی تا شناورهای بزرگ، ناوشکن‌ها و تسلیحات پهبادی، آنچه نیاز داریم را خود می‌سازیم تا هیچ اتکایی به نیروهای خارجی نداشته باشیم. به‌زودی شاهد الحاق ناوشکن‌های دیگر به بدنه نیروی دریایی نیز خواهیم بود.

شفقت عنوان کرد: امسال دهه ارتش از روز شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ۲۱ فروردین آغاز شده و تا روز شهادت سپهبد قرنی در ۳ اردیبهشت‌ماه تحت شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» نام‌گذاری شده است. در ۲۹ فروردین امسال با توجه به شرایط کرونایی، رژه‌های خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها در داخل پایگاه‌های نظامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از شروع دفاع مقدس، در دوران دفاع مقدس و پس ازآن در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده تا ضمن برقراری آسایش و امنیت در کشور بتواند در حوادث و بلایای طبیعی خدمت رسان و یاری گر مردم کشورمان باشد، اظهار کرد: ارتش چجمهوری اسلامی ایران پس از شیوع ویروس منحوس کرونا با بیش از ۱۵ هزار نیروی بهداشتی و خدماتی و ۴۰۰ واحد بیمارستانی و درمانگاهی در سراسر کشور در کنار وزارت بهداشت است.

شفقت با اشاره به اینکه امیدوارم این بازوان پر قدرت جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج و ملت شریف ایران بتوانیم به گونه ای حرکت کنیم که موجب افتخار و صلابت و عزت و استقلال کشورمان باشد، تصریح کرد: خوشبختانه هر روز شاهد رشد و پیشرفت و تعالی کشورمان در تمامی زمینه ها هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای چهارگانه اش به سطحی از توانمندی رزمی رسیده است که علاوه بر آنکه نیازمندی های گلوگاهی و دستگاهی خود را می سازد و تأمین می کند بلکه دست به ساخت و طراحی تجهیزات جدید در عرصه های دریا، هوا، پدافند و زمین رسیده است.

ارشد نظامی آجا در هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ناوگروه ۷۴ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هزاران مایل دورتر از آب های سرزمینی‌مان در حال حراست و پاسداری از خطوط کشتیرانی و نفتکش های کشورمان است تا لحظه ای در واردات و صادرات مان خدشه ای وارد نشود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ پشتیبانی ارزشمندی برای تولید پایدار در کشورمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه نه اجازه می دهیم کسی به ما ظلم کند و نه به کسی ظلم می کنیم، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن آنکه بازو توانمندی است برای ایجاد بازدارندگی فعال، به عنوان یک نیروی پر قدرت این راهبرد را در احتیار جمهوری اسلامی ایران می دهد که در منطقه و سطح جهان تصمیم‌گیرنده باشد.

شفقت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خود به گونه ای اقدام می کند که دشمن استکباری جرئت نکند قدم بر خاک، دریا و هوای کشورمان بگذارد و از منافع داخلی مان سواستفاده کند، اضافه کرد: دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان بدانند اگر خطای ابلهانه‌ای ای انجام دهند، به طور حتم پاسخ دندان شکنی از طرف نیروهای مسلح کشورمان دریافت خواهند کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *