ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا دارد/ تکلیف سیزده میلیون یورو ارز دریافتی واکسن آنفلوآنزا را روشن کنید

فارس نوشت: مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را در تاریخ چهارده فروردین از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

بازخبر/سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص برخی ادعاها درباره مخالفت وزارت بهداشت برای واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر توضیح داد: هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را در تاریخ چهارده فروردین از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر نیز این موضوع را تایید کرده است افزود: مقرر شده بود شرکت سها کیش ظرف مدت دو هفته واردات واکسن را انجام دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: هلال احمر سیزده میلیون یورو ارز برای واردات واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده است که یک عدد واکسن هم واردات نکرده است.

محمدی با بیان اینکه هلال احمر باید تکلیف ارزهای دریافتی را روشن کند اظهار داشت: وزارت بهداشت امیدوار است هلال احمر هرچه زودتر نسبت به واردات واکسن کرونا نیز اقدام کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *