ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پرداخت ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در هرمزگان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان از پرداخت ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل گردشگری آسیب دیده از کرونا در سال ۹۹ خبر داد.

بازخبر/  سهراب بناوند صبح امروز(۲۶ فروردین ماه) در بازدید از اماکن گردشگری بندرعباس، با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بر اساس نوع فعالیت و مقیاس واحد صنفی و درجه و ستاره تاسیسات گردشگری از حداقل ۱۶میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان متغییر است که بر همین اساس به ۳۱۶  کسب و کار گردشگری استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالان گردشگری برای آغاز پرداخت این وام از دوره تنفس حدود ۶ ماهه تا اردیبهشت ۱۴۰۰ برخوردار بودند، تصریح کرد: این دوره تنفس به مدت ۶ ماه دیگر نیز تمدید شده است.

بناوند ادامه داد: در سال گذشته، هتل‌ها و مراکز اقامتی استان تقریبا تعطیل یا نیمه‌تعطیل بودند و تنها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد ظرفیت هتل‌ها توسط گردشگران و مسافران مورد استفاده قرار گرفت که با حمایت های دولت بسیاری از این واحدها توانستند در مقابل کرونا سرپا بمانند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *