ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تعداد بخش‌های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به ۷ رسید

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش ۵۰۰ درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید ۱۹ با ظرفیت ۲۸ تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت ۲۲ تخت طی ۲۴ ساعت در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

بازخبر/    دکتر محمد تمدن دار صبح امروز(۲۶ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام وضعیت بحرانی شدید گفت: با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به این ویروس  و همچنین بستری روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ بیمار با تشخیص کووید ،ششمین و هفتمین بخش کووید به فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت در این بیمارستان راه اندازی شده است که بنا به نیاز و درک موقعیت بحرانی موجود ،اقدامات لازم برای راه اندازی بخش های بستری و ویژه کووید همچنان در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و  همکاری کادر درمان و تمامی کارکنان بیمارستان که از زمان شروع ویروس تا کنون خالصانه خدمت کردند، تصریح کرد: در صورت عدم کنترل به موقع انتشار این ویروس، با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی، ارائه خدمات درمانی مطلوب و تامین نیروی انسانی با مشکلات متعدد مواجه خواهد شد و عجیب است که هنوز عده ای موقعیت بحرانی موجود را درک نکرده و بدون ماسک در جامعه ظاهر شده و دست از مهمانی و تجمع بر نمی دارند.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) در پایان اظهار کرد: ما برای رفع این بحران نیازمند همیاری و همکاری تمامی آحاد جامعه و مردم می‌باشیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *