اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

ضریب اشغال تخت بخش های کووید در بندرلنگه ۹۰ درصد است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضریب اشغال تخت بخش های کووید در مرکز درمانی بندرلنگه را ۹۰ درصد اعلام کرد.

بازخبر/ دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۲۵ فروردین ماه) در سفر به شهرستان بندرلنگه، ضمن بازدید از بخش های بستری و آی سی یو  کووید ۱۹ بیمارستان شهدای این شهرستان، میزان مراجعین و بستری کروناویروس در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضریب اشغال تخت بخش های کووید در این مرکز درمانی را ۹۰ درصد دانست و عنوان کرد: طی یک روز گذشته، فقط ۱۲ بیمار مثبت کرونا در بخش کووید بیمارستان بستری شده اند.

فرشیدی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش روند بیماری در استان و کشور نیاز است برای مهار موج جدید بیماری کرونا، وحدت، همدلی و هم افزایی بین ادارات و شهروندان وجود داشته باشد، تصریح کرد:  برای قطع زنجیره انتقال بیماری باید تمام جامعه مشارکت داشته باشند و سهل انگاری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به خیز بیماری در کل استان و گسترش آن به مناطق شرق، انتظار می رود شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات و مهمانی ها و همچنین استفاده از ماسک در قطع زنجیره انتقال بیماری مشارکت و همراهی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد:  متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان کاهش پیدا کرده که برای مدیریت این بیماری می بایست همه شهروندان احساس مسئولیت داشته باشند و با رعایت این پروتکل ها و استفاده از ماسک در مهار این بیماری در استان همکاری داشته باشند.

فرشیدی در پایان گفت: تا زمانی که شهروندان نقش خود را در پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری ایفا نکنند امکان کنترل بیماری وجود ندارد و شاهد روند رو به رشد بیماری در جامعه خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *