ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نام‌نویسی ۸ هزار و ۲۳۲ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۸ هزار و ۲۳۲ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان نام نویسی کردند.

بازخبر/  علی رئوفی صبح امروز(۲۴ فروردین ماه) با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن زمان ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در هرمزگان، ۸ هزار و ۲۳۲ نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این شمار ۷ هزار و ۵۶۹ نفر مرد و مابقی زن هستند، اظهار کرد: بیشترین نام‌نویسی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه بوده و شمار نامزدهای ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان در مقایسه با دوره گذشته سه درصد بیشتر است.

رئوفی تصریح کرد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان عنوان کرد: نامزدها برای کسب کرسی ۶۷۵ روستا در شرق استان،۳۹۰ روستا در حوزه مرکز استان و ۲۶۳ روستا در غرب استان رقابت می‌کنند و در نهایت ۴ هزار و ۲۱۸ نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی روستاها و عشایر هرمزگان انتخاب می‌شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *