آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مهمترین علت ابتلای هرمزگانی‌ها به کرونا چیست؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه شرکت در تجمعات از عوامل اصلی و مهم ابتلای مردم به کرونا است، تصریح کرد: ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و شمار بیماران بستری در استان به ۳۲۷ نفر رسید.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه روز گذشته در هرمزگان جان ۴ بیمار دیگر را گرفت، افزود: با این آمار، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۸۱ نفر رسید.

وی بیان کرد: ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و شمار بیماران بستری در استان به ۳۲۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از مجموع بستری ها، ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان در خصوص بیماران قرنطینه‌ای کرونا خاطرنشان کرد: اکنون ۴۷۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۲۰۶ هزار و ۸۱۷ آزمایش کرونا در استان گرفته شده است، اظهار کرد: شرکت در تجمعات از عوامل اصلی و مهم ابتلای مردم به کرونا است و مردم حتما از شرکت در تجمعات به ویژه عروسی‌ها بپرهیزند.

وی عنوان کرد: شرکت در تجمعات حتی در فضای باز نیز منجر به انتقال ویروس کرونا می‌شود و بر این اساس مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *