آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

ارتقا شغلی ایثارگران انتظار به حقی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ارتقا شغلی فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی انتظار به حقی است که این عزیزان می توانند از مسئولان داشته باشند.

بازخبر/عطا ناوکی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به مجوز استخدام سازمان تأمین اجتماعی، امیدواریم در خصوص مصاحبه و جذب ایثارگران مساعدت و همکاری ویژه‌ای داشته باشید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به شایستگی، تخصص و تجربه جامعه شاهد و ایثارگر در پست های مدیریتی، بیان کرد: تأمین اجتماعی از جمله سازمان هایی است که ایثارگران زیادی در آن مشغول به کار هستند و تاکنون توانسته‌اند با بهره‌مندی از بینش و مهارت خود ایفای نقش کنند.

وی ضمن تأکید بر تجلیل، قدردانی و توجه به ارتقا جایگاه شغلی جامعه شاهد و ایثارگر، عنوان کرد: این عزیزان ولایت مدار، دلسوزان نظام و حافظان انقلاب اسلامی هستند که ادامه‌دهنده راه پدران خود خواهند بود.

ناوکی ضمن بیان اینکه با تلاش کارکنان بنیاد و مشارکت سایر نهادها، سال گذشته در بخش اشتغال پایدار اقدامات مؤثری صورت گرفت، اضافه کرد: ارتقا شغلی فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان در کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و خصوصی انتظار به حقی است که این عزیزان می توانند از مسئولان داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *