ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نماز جمعه بندرعباس برگزار نمی‌شود

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اعلام کرد با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان نماز جمعه بیستم فروردین ماه برگزار نمی شود.

بازخبر/روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه ای از عدم برگزاری نماز جمعه بندرعباس در روز جمعه (بیستم فروردین ماه) خبر داد.

متن اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس به شرح ذیل است:

“پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به سلامت شهروندان نماز جمعه بیستم فروردین ماه بندرعباس برگزار نمی شود در مورد جمعه های بعد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا تصمیم لازم را اتخاذ و از طریق رسانه ها  به اطلاع شهروندان محترم بندرعباس خواهد رسید.”

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *