ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
با ابلاغ رسمی به مدیران شهرداری‌های مناطق؛

آغاز فعالیت شهرداری بندرعباس بر اساس ۴ منطقه مدیریتی/ شهرداران مناطق ۲، ۳ و ۴ منصوب شدند

با اعطای احکام صادر شده از سوی شهردار بندرعباس به شهرداران مناطق دو، سه و چهار، فعالیت شهرداری بندرعباس بر اساس تشکیلات چهار منطقه‌ای دنبال می‌شود.

بازخبر/محمد مهدی جهانبخش در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: پیگیری برای افزایش مناطق مدیریتی شهر از حدود سه سال قبل آغاز و در سال گذشته از سوی وزارت کشور به طور رسمی ابلاغ شد.
وی با اشاره به اینکه بودجه سال جاری شهرداری بندرعباس بر اساس شرایط جدید، یعنی ساختار مدیریتی چهار منطقه تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، افزود: با توجه به نوع خدمات، شرایط بافت فرسوده و عوامل دیگر و همچنین از سوی دیگر اهمیت رویکرد ناحیه محوری، افزایش مناطق مدیریتی یک ضرورت محسوب می‌شد که خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیده و اکنون شاهد آغاز فعالیت آن هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با اشاره به صدور ابلاغ های جدید و آغاز رسمی منطقه جدید، بیان کرد: بر اساس وضعیت جدید، محدوده مدیریت منطقه یک از میدان دفاع مقدس تا پل رسالت، منطقه دو از پل رسالت تا میدان امام‌خمینی(ره)، منطقه سه از میدان امام‌خمینی(ره) تا میدان شهدا و منطقه چهار نیز از میدان شهدا تا میدان شهید باهنر است.
این مقام مسئول عنوان کرد: طبق چارت جدید، هر منطقه دارای سه ناحیه مدیریتی بوده و طی روزهای اخیر نیز تابلوی مربوط به ساختمان‌های اداری و همچنین تابلوهای شهری تعیین محدوده هر منطقه نصب شده است.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنانش نیز از رونمایی اطلس فضایی شهر بندرعباس خبر داد و گفت: در این اطلس اطلاعات تمامی نواحی به لحاظ جمعیتی، فضاها و غیره ثبت شده و قطعا برای برنامه ریزی های جدید کاربرد قابل توجهی دارد.
وی همچنین در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عنوان کرد: اختیاراتی از سازمان استخدامی‌های کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده و بر همین اساس سازمان نیز به استان‌ها تفویض اختیار کرده که امیدوریم این مهم نیز بزودی اجرایی شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در مرحله جمع‌آوری آمار نیروی انسانی هستیم، اظهار کرد: یقینا تبدیل وضعیت ها بر اساس شرایط مشخض شده دنبال می‌شود.
اضافه می‌شود، در انتهای این جلسه احکام صادر شده از سوی شهردار بندرعباس به شهرداران مناطق دو، سه و چهار را منصوب کرد.
بر این اساس، طی حکمی از سوی عباس امینی‌زاده، حبیب بهادری به عنوان شهردار منطقه دو، مجتبی سلیمی به عنوان شهردار منطقه سه و علی پاسلارزاده به عنوان شهردار منطقه چهار منصوب شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *