اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پرداخت تسهیلات به بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغال روستایی در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۴۰۱ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۹۶۸ طرح اشتغال روستایی، تسهیلات پرداخت شده است.

بازخبر/ هادی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات، پیش بینی می شود زمینه ایجاد اشتغال بیش از ۹ هزار و ۴۸۵ نفر فراهم شود.

وی مجموع تسهیلات اختصاص داده شده به استان  در این خصوص را ۴۵۴ میلیارد تومان ذکر و اضافه کرد: ۳ هزار و ۳۳۸ طرح به مبلغ بیش از ۵۸۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل استان ارسال شده که از این تعداد، ۲هزار و ۹۷۹ طرح مصوب شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: یکی از مهم‌ ترین اولویت های دولت تدبیر و امید، توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی است و آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بعنوان یکی از طرحهای دولت در ابتدای سال ۹۶ به اجرا درآمد.

ابراهیمی اظهار کرد: تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به رسته های اولویت‎دار و طرح های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با ظرفیت‌های استان و ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود که هرمزگان بعنوان یکی از استانهای پیشرو در جذب و پرداخت از سوی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی انتخاب شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *