آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

اپیدمی کرونا جهش یافته و مبارزه با پشه آئدس همچنان از دغدغه‌های بهداشتی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم‌ گفت: سال ۹۹ را با تمام ناملایمات مبارزه با ویروس کرونا پشت سر می گذاریم ولی همچنان دغدغه ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در سال جدید وجود خواهد داشت‌.

بازخبر/حمیدرضا بهزادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت شبکه بهداشت و درمان است و هر گونه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی قابل چشم‌ پوشی نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری بسیج و هلال احمر با شبکه بهداشت عنوان کرد: در طرح تشدید سلامت نوروزی، کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری اداره اماکن، اداره اصناف منطقه آزاد، شهرداری، دامپزشکی، صنعت و معدن و تجارت به صورت شبانه روز در تمامی نقاط جزیره، کلیه واحد های صنفی و اماکن عمومی که خدمات ارائه می دهند را زیر ذره بین خود دارند.

بهزادی قرنطینه روستاهای دیرستان و برکه خلف و تعطیلی اسکله مد کندالو و همچنین تعطیلی ژئوپارک دره ستاره هارا با توجه به شناسایی موارد مثبت و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کووید مهم دانست و بیان کرد: نمونه گیری و تست ویروس کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و مرکز کووید در شهر قشم توسط کارشناسان مبارزه با بیماریها و مراقبین سلامت به‌طور مستمر انجام می شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت بهسازی محیط در پیشگیری و مبارزه با لانه گزینی پشه آئدس عنوان کرد: اسکله بهمن، اسکله کاوه، فرودگاه بین‌المللی و اسکله روستای باسعیدو و کلیه مکانهای پر خطر از نظر حشره شناسی آئدس توسط کارشناسان مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم به صورت مستمر بررسی می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: امیدواریم که مردم به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب از مسافرت خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: همچنان معتقدیم که تنها راه نجات مردم از ویروس کرونا رعایت پروتکل ها بهداشتی و ماندن در خانه است امیدواریم تا ستاد ملی کرونای کشور ممنوعیت سفر به استان هرمزگان و شهرستان قشم را اعلام کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *