اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

اپیدمی کرونا جهش یافته و مبارزه با پشه آئدس همچنان از دغدغه‌های بهداشتی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم‌ گفت: سال ۹۹ را با تمام ناملایمات مبارزه با ویروس کرونا پشت سر می گذاریم ولی همچنان دغدغه ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در سال جدید وجود خواهد داشت‌.

بازخبر/حمیدرضا بهزادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت شبکه بهداشت و درمان است و هر گونه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی قابل چشم‌ پوشی نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری بسیج و هلال احمر با شبکه بهداشت عنوان کرد: در طرح تشدید سلامت نوروزی، کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری اداره اماکن، اداره اصناف منطقه آزاد، شهرداری، دامپزشکی، صنعت و معدن و تجارت به صورت شبانه روز در تمامی نقاط جزیره، کلیه واحد های صنفی و اماکن عمومی که خدمات ارائه می دهند را زیر ذره بین خود دارند.

بهزادی قرنطینه روستاهای دیرستان و برکه خلف و تعطیلی اسکله مد کندالو و همچنین تعطیلی ژئوپارک دره ستاره هارا با توجه به شناسایی موارد مثبت و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کووید مهم دانست و بیان کرد: نمونه گیری و تست ویروس کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و مرکز کووید در شهر قشم توسط کارشناسان مبارزه با بیماریها و مراقبین سلامت به‌طور مستمر انجام می شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت بهسازی محیط در پیشگیری و مبارزه با لانه گزینی پشه آئدس عنوان کرد: اسکله بهمن، اسکله کاوه، فرودگاه بین‌المللی و اسکله روستای باسعیدو و کلیه مکانهای پر خطر از نظر حشره شناسی آئدس توسط کارشناسان مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم به صورت مستمر بررسی می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: امیدواریم که مردم به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب از مسافرت خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: همچنان معتقدیم که تنها راه نجات مردم از ویروس کرونا رعایت پروتکل ها بهداشتی و ماندن در خانه است امیدواریم تا ستاد ملی کرونای کشور ممنوعیت سفر به استان هرمزگان و شهرستان قشم را اعلام کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *