ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رد پای ویروس کرونای انگلیسی در سراسر بندرخمیر پیدا شده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر به همراه معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهرستان و حراست این مرکز، ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستای کشار از تنها درمانگاه شبانه روزی خصوصی(درمانگاه سینوهه) در شهرستان بندرخمیر واقع در شهر جدید علوی بازدید و روند ارائه خدمات به مراجعین و وضعیت بیماری کرونا را در این مرکز مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بازخبر/دکتر احمد چنگایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در همه جای استان و شهرستان رد پای این ویروس جهش یافته و خطرناک وجود دارد و اگر از این ویروس مراقبت نکنیم مبتلایان این ویروس افزایش چشمگیری خواهد داشت. سرعت سرایت، انتقال و مرگ و میر این ویروس بسیار بالا است و در مراکز پرازدحام و بسته سرایت پذیری این ویروس خیلی بالا است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: متاسفانه رد پای کرونای انگلیسی در کل شهرستان پیدا شده و تمام مناطق شهرستان درگیر این ویروس شده است و این موضوع زنگ خطر را به صدا درآورده است وعادی‌انگاری می‌تواند موج‌های دیگری از این بیماری با ویروس جهش یافته را در بندرخمیر رقم بزند.

چنگایی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های ما و همکاران این است که جهش‌های ویروس، ما را گرفتارتر کند اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تشدید رعایت پروتکل‌ها است، اظهار کرد: با توجه به شروع سال جدید و تعطیلات ایام نوروز و شروع سفرها باید مراقب این شلوغی و ازدحام بوده و بیش از پیش مردم پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از رفتن به سفر، مهمانی دادن و برگزاری مراسمات خوداری کرده و استفاده از ماسک ۳ لایه را در هنگام خروج از منزل فراموش نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *