ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارتقاء مکانیزم عملکرد تجهیزات بندری هرمزگان با اتکا به دانش بومی

معاون فنی و نگهداری اداره ‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام عملیات موفقیت آمیز تعویض انرژی چین(Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره ۱۸ بندر شهید رجایی با تلاش متخصصان داخلی این بندر خبر داد

بازخبر/محمدرضا پوررجبی صبح امروز(۱۸ فروردین ماه) در تشریح این خبر گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین مقابله با شرایط متاثر از تحریم‌ها، مجموعه تیم فنی بندر شهید رجایی با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از محصولات داخلی در بسیاری از زمینه ها از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری  اقدامات و به توفیقات قابل توجهی در این زمینه ها دست یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: چنین رویکردی به ساخت و ارتقاء مکانیزم های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری همچون جرثقیل های تخلیه و بارگیری کانتینر(گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تلاش‌های اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی بندر شهید رجایی برای خودکفایی کشور در زمینه تعمیر تجهیزات استراتژیک بندری اظهار کرد: بر همین اساس، پروژه تعویض انرژی چینEnergy Chain)  ) وکابل کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری کرین شماره ۱۸ در بزرگترین پایانه کانتینری ایران، طی ۳۰ روز کاری و در ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین و دریا با موفقیت به پایان رسید.

پوررجبی اعتبار اجرای پروژه جرثقیل ابر سازه یکهزار و ۷۰۰ تنی را رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تیم فنی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع، این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی طی ۲ هزار نفر ساعت کار به انجام رساندند.

به گزارش ایسنا، با برخورداری از پیشرفته‌ترین پایانه ها و تجهیزات کانتینری و برخورداری از ۳۰ دستگاه گنتری کرین انجام ۸۵ درصد کل آمار جابجایی کالاهای کانتینری کشور را  برعهده دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *