آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ثبت نام برای ۲۲۴ کرسی شوراهای قشم آغاز شد

فرماندار قشم گفت: ثبت نام برای ۲۱۴ کرسی شورای های اسلامی روستا از امروز آغاز شد.

 بازخبر/    علیرضا نصری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای مجموع ۵۸ روستا شهرستان ‌۲۱۴ جایگاه شورا تعیین شده است، اظهار کرد: شوراهای روستایی  بر اساس آمار جمعیتی از ۳ تا ۵ نفر تشکیل می شود.

رئیس هیات اجرایی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای روستا های تا ۱۵۰۰ نفر جمعیت ۳ منتخب و بیشتر از آن با ۵ منتخب، شورا تشکیل می شود.

نصری ادامه داد: از مجموع ۲۶ روستای بخش مرکزی ۱۴ روستا واجد شورای ۳ نفر و ۱۵ روستا با ۵ نفر شورا تشکیل می شود.

وی همچنین از ۷ روستا با جمعیت تا ۱۵۰۰ نفر در بخش شهاب و ۱۷ روستا با جمعیت مشابه در بخش حرا اشاره و تصریح کرد: بخش های شهاب  و حرا به ترتیب از، ۹ و ۲۳  روستا تشکیل شده اند.

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا از ساعت ۸ فردا دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یکهفته انجام می شود، بار دیگر از کسانی که در خود یا اطرافیان توانایی ایفا نقش و ارائه خدمت در جایگاه شوراهای روستایی را سراغ دارند دعوت کرد برای ثبت نام اقدام یا اطرافیان را تشویق به ورود به صحنه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *