اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار تهران تاکید کرد:

افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران/لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا

استاندار تهران با اشاره به اینکه اگر در استان تهران به طور مثال ۲ شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود، گفت: نیاز است مداخلات در مدیریت بیماری کرونا در استان تهران تشدید شود.

بازخبر/    انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی ،حجم زیاد ترددها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به دنبال آن افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در سطح استان تهران بودیم.

وی افزود: در استان تهران علیرغم همه تلاش های کادر درمان با پیچیدگی های موجود در این استان شاهد شرایط متزلزل و شکننده ای در مدیریت کرونا هستیم. مسئله ای که می طلبد بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر در استان تهران مثلا  ۲ شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا  باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود. بر اساس گزارش ها وضعیت موجود در استان تهران به گونه ای است که باید بیش از گذشته مداخلات در مدیریت بیماری کرونا تشدید شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *