آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
ایمان سلیمی در گفت و گو با ایسنا:

اسلواکی سکوی پرتابم خواهد بود/تلاش می‌کنم اعتماد اسکوچیچ را کسب کنم

ایمان سلیمی مدافع جوان فوتبال کشورمان که ابتدای فصل جاری در اقدامی غیرقابل پیش بینی قراردادش را با تیم تراکتور فسخ کرد و در حالی که همگان انتظار پرسپولیسی شدنش را می کشیدند با تیم سِرِد اسلواکی به توافق رسید تا طعم لژیونر شدن را بچشد. سلیمی ۲۴ ساله پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه قراردادش را به مدت پنج ماه امضاء تا تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۱ (دهم خردادماه ۱۴۰۰) به امضا رساند.

بازخبر/   سلیمی که این روزها به مدافع ثابت تیمش تبدیل شده و توانسته اعتماد سرمربی را به خود جلب کند، در گفت و گو با ایسنا، افزود: شرایطم پس از مدتی که به دلیل محدودیت های کرونایی پیگیر مسائل خارج شدنم از کشور بودم و حتی در تابستان با وجود پیشنهاد مناسب از یکی از تیم های لیگ برتری یونان نتوانستم از کشور خارج شوم، مناسب است.

وی با بیان اینکه پس از بهتر شدن اوضاع جهانی در خصوص محدودیت های کرونایی با تلاش مدیربرنامه هایم علی رغم پیشنهادهای مختلف اما به دلیل اهمیت مدت قراردادم راهی اسلواکی شدم زیرا علاقه ای به بستن قرارداد بلندمدت نداشتم، خاطرنشان کرد: از زمانی که راهی اسلواکی شدم با توجه به ایده آل بودن شرایط بدنی ام، توانستم در ترکیب اصلی حضور پیدا کنم و از حضور در اسلواکی راضی هستم و توانستم تجربه جدیدی را کسب کنم که به طور حتم در آینده به کمکم می آید.

سلیمی در خصوص تفاوت سطح فوتبال ایران و اروپا، اضافه کرد: سطح فوتبال ایران با اروپا بسیار متفاوت است؛ اسلواکی لیگی فیزیکی و سرعتی است و هرساله بازیکنان زیادی به پنج لیگ معتبر اروپایی ترانسفر می شوند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایرانی پتانسیل بالایی برای لژیونر شدن دارند، عنوان کرد: همیشه به دنبال حضور در چالش های سخت بوده ام و حضورم در اروپا یکی از همین چالش هاست که امیدوارم بتوانم به هدف اصلی ام در لژیونر شدن دست یابم.

مدافع تیم فوتبال سِرِد اسلواکی با اشاره به اینکه امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی به طور حتم به اهداف بلندتری دست یابم و دور از دسترس نیست، بیان کرد: در حال حاضر تیم ملی از بازیکنان با پتانسیلی برخوردار است و تلاش می کنم که اعتماد سرمربی تیم ملی را برای اردوهای بعدی کسب کنم.

وی با بیان اینکه از روزی که به اسلواکی آمده ام دوستانم با انرژی مثبت‌شان توانستند مرا در رسیدن به خواسته هایم کمک کنند، اضافه کرد: امیدوارم با عملکردم بتوانم سبب افتخار کشورم در میادین بین المللی باشم و در فصول آتی به تیم های بزرگتری راه پیدا کنم.

به گزارش ایسنا، تیم سِرِد اسلواکی به همراه ایمان سلیمی در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول ۱۲ تیمی این کشور قرار دارد و به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نیز صعود کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *