ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رادوشوویچ: عاشق پرسپولیس هستم

ایرانا نوشت: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ فوتبالیستی نیست که بگوید بازی کردن برایش مهم نیست و نیمکت‌نشینی به مذاق هیچ بازیکنی خوش نمی‌آید اما برای من موفقیت تیمی مهم‌تر است و عاشق پرسپولیس هستم.

بازخبر/تیم فوتبال پرسپولیس سال ۹۹ را هم امتیاز با تیم صدرنشین یعنی سپاهان پشت سر گذاشت تا نسبت به سال قبل از نظر جایگاهی فراز و نشیب چندانی نداشته باشد اما یکی از بازیکنانی که در این سال محبوبیت و موفقیت را با پرسپولیس تجربه کرد و هم به نیمکت نشین تبدیل شد کسی نبود جز «بوژیدار رادوشوویچ».

او پس از جدایی «علیرضا بیرانوند» در اوایل سال به دروازه‌بان اول پرسپولیس تبدیل شد و کلین شیت‌های متوالی او موجب شد تا خیال پرسپولیس پس از جدایی بیرانوند بابت دروازه راحت باشد، اما رادوشوویچ پس از جذب «حامد لک» بار دیگر به روی نیمکت بازگشت.

برهمین اساس خبرنگار ورزشی ایرنا مصاحبه‌ای را با این دروازه‌بان کروات انجام داده که مشروح آن را در زیر می‌خوانیم.

امسال برای تو خوب شروع شد اما پایان خوبی نداشت؟

چرا؟ اتفاقا پارسال در همین زمان صدر جدول بودیم و امسال شرایط خوبی در جدول داریم. امسال هم مانند سال‌های قبل موفقیت‌ها تکرار شد و سال بدی نبود.

چون پارسال پس از تعطیلات شماره یک پرسپولیس بودی اما الان نیمکت نشین هستی.

باز هم باید همان صحبت‌ها را تکرار کنم. در پرسپولیس موقعیت فردی در اولویت نیست که بگویم چون کمتر بازی کردم سال خوبی نبود. تیم قهرمان شد. فینالیست آسیا شدیم و الان هم صدر جدول هستیم. پس یکی از بهترین سال‌های حضورم در پرسپولیس را تجربه کردم.

یعنی برای تو بازی کردن اهمیت ندارد؟

هیچ فوتبالیستی نیست که بگوید بازی کردن برایش مهم نیست و قطعا نیمکت نشینی به مذاق هیچ بازیکنی خوش نمی‌آید اما برای من موفقیت تیمی مهم‌تر است و تیم هم موفق عمل کرده است.

از نظر فوتبالی از خودت راضی بودی؟

هر زمانی که به زمین آمدم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردم و تیم هم نسبتا موفق بود. سعی کردم آماده باشم تا هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنم و دروازه‌ام را بسته نگه دارم که این کار را انجام دادم.

سال جدید هم فرا رسید. از عید نوروز چیزی می‌دانی؟

من چند سال است که ایران هستم و ایران کشور دوم من است. معلوم است که می‌دانم. می‌دانم این ایام برای ایرانی‌ها حائز اهمیت است و همه از تغییر سال خوشحال هستند. می‌دانم در عید نوروز همه ایرانی‌ها به خانه یکدیگر می‌روند،  اما از سال قبل که کرونا شیوع پیدا کرد، شرایط کمی متفاوت شد.

معمولا خارجی‌ها زمان می‌برد با غذاهای کشور دیگر کنار بیایند. در ایران مشکل غذایی نداشتی؟

غذاهای ایران و کرواسی تقریبا شبیه هم است و مشکل غذایی در این باره ندارم.

در کرواسی غذایی دارید که شبیه به غذاهای ایران باشد؟

من در یک شهر ساحلی زندگی می کنم که بیشتر غذاهای دریایی است و با غذاهای دریایی که در ایران سرو می‌شود، شباهت دارد.

بهترین اتفاق سال از دید تو چه بود؟

صعود به فینال آسیا و قهرمانی در لیگ.

اوضاع در خیلی از مواقع ایده‌آل تو نبود. نه از نظر مالی و نه از نظر بازی کردن. می‌توانستی قراردادت را فسخ کنی اما این کار را نکردی. دلیلش چه بود؟

دوست ندارم چندان در مورد این موضوع صحبت کنم. مهم‌ترین مساله این است که پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد و امیدوارم همین روند حفظ شود. من عاشق پرسپولیس هستم. همین.

فکر می‌کنی تا چه زمانی با پرسپولیس ادامه بدهی؟

یک قهرمانی در آسیا با پرسپولیس می‌خواهم.

در پایان حرفی داری؟

امیدوارم هر چه زودتر  کرونا از بین برود و زندگی به حالت عادی بازگردد تا شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه ها باشیم. واقعا دلم برای آنها تنگ شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *