اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

۹۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع انگلیسی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در ۱۱شهرستان از ۱۳ شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(هفتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اکنون ۹۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است، افزود: تاکنون ۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده اند که شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم و میناب بیشترین آلودگی را داشته اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش مسافرت‌ها به استان از زمینه‌های شیوع بیشتر کرونا در استان و همچنین زمینه ساز گسترش شیوع کرونا در کشور پس از بازگشت مسافران است، اظهار کرد: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۸ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۵۴۷ نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند، خاطرنشان کرد:  در شبانه روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشته ایم و شمار جان باختگان استان همان هزار و ۴۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هشدار درباره شیوع کرونا در عروسی‌ها عنوان کرد: در دو هفته گذشته ۳ مورد فوت بیمار کرونایی داشته ایم که در مراسم‌های عروسی مبتلا شده بودند، لذا از مردم استان می‌خواهیم که در مراسم‌های عروسی و هر نوع مراسم جمعی دیگر حضور نیابند و زوج‌های جوان نیز عروسی‌های خود را بدون برپایی مراسم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداتشی برگزار کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *