ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

توافق‌ نامه همکاری جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد

سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: توافق‌ نامه‌ای به منظور راه‌اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان فی مابین این واحد و ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد.

بازخبر/محمد دل پسند صبح امروز(۲۵ اسفندماه) در حاشیه تبادل تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، بیان کرد: در این تفاهم نامه که به منظور راه‌اندازی و راهبری مراکز نوآوری و شتابدهی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان منعقد شد جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح تأمین فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای هر یک از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان رابرعهده گرفته است.

وی اضافه کرد: تأمین مدرس و مربی مجرب برای برگزاری کارگاه¬ها و رویدادهای موردنیاز تیم¬های مرکز، ارائه خدمات و مشاوره¬های رایگان به جوانان جهت راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید و برگزاری جلسات منظم با معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان، برای بررسی پیشرفت کار، گزارش‌های هزینه‌کرد و هماهنگی‌های هر چه بیشتر در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی هرمزگان در این تفاهم نامه است.

دل پسند با اشاره به تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استان‌هرمزگان در این تفاهم نامه گفت: از جمله تعهدات اداره کل ورزش و جوانان می توان به معرفی جوانان و سازمان‌های نهاد جوانان جهت شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌ها و… به جهاد دانشگاهی واحد استان اشاره کرد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این تفاهم نامه افزود: جهت اجرای این توافقنامه، در سطح استانی، کارگروه علمی و اجرایی متشکل از مدیران و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان و واحد جهاددانشگاهی استان، تشکیل خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *