اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان به ۶۴ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جهش ابتلا به کرونای انگلیسی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان با شناسایی ۲۲ مورد جدید به ۶۴ نفر رسید.

بازخبر/فاطمه نوروزیان، صبح امروز (۲۴ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در هرمزگان با شناسایی ۲۲ مورد جدید به ۶۴ نفر رسید. از مجموع کل بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی، بندرعباس با ۲۴ مورد بیشترین میزان مبتلایان را دارد.

وی تصریح کرد: قشم با ۱۳ بیمار، پارسیان ۹، بندرخمیر ۸، بندرلنگه ۵، حاجی‌آباد ۴ و بستک با یک بیمار، از دیگر شهرستان‌های درگیر با کرونای انگلیسی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۳۰ ساله از بندرخمیر بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و شمار جان‌باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۷ نفر رسید.

نوروزیان در پایان یادآور شد: اکنون از ۱۱۴ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان هرمزگان، ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *